Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)) ontzettend stress gehad en dan moest ik ook ontzettend braken. Dat gebeurde dan midden in de nacht. Mijn darmen zijn ook ontzettend messed up, en daarmee moet je gewoon leren omgaan, ik weet nu wat ik beter niet kan eten en wat wel, dat moet je gewoon zelf uitproberen. Je moet dus gewoon gaan testen om bijvoorbeeld een week iets niet te eten wat je nu iedere dag eet. (brood uit supermarkten bevatten bijvoorbeeld vaak allerlei conserveringsmiddelen die erg oliebol zijn voor je darmen, dus dan kun je bij bakkers brood halen. Dat gaat dan wel korter mee maar is wel weer beter voor je)
)
) terwijl ik de dag ervoor bijna niks heb gegeten. Ik heb geprobeerd veel te drinken voor het slapen, weinig drinken voor het slapen, veel eten, weinig eten, en nu is mijn eetlust ook nog eens verminderd vanwege implanon. Ik eet genoeg fruit (ik maak fruitsapjes in de blender) ik eet niet teveel vette dingen.. Ook vanwege mijn spastische darm dus
Sylke schreef:Stress heb ik zeker, heel veel zelfs maar dat heb ik ook altijd gehad. Maar ik kan ook overgeven (nouja..dan komt er vrijwel niks uit) terwijl ik de dag ervoor bijna niks heb gegeten. Ik heb geprobeerd veel te drinken voor het slapen, weinig drinken voor het slapen, veel eten, weinig eten, en nu is mijn eetlust ook nog eens verminderd vanwege implanon. Ik eet genoeg fruit (ik maak fruitsapjes in de blender) ik eet niet teveel vette dingen.. Ook vanwege mijn spastische darm dus
![]()
Het vreemdste is echt nog steeds dat ik soms moet overgeven als ik erge ruzie met mijn vriend heb. Maakt niet uit of ik bij hem ben of alleen.. Maar het maakt me gewoon echt ZO misselijk
Heeft niemand dat ooit gehad?