Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vertrouwde ze ook niet, hoewel ze wel gewoon hun ding deden.
en het lijkt me vrij, uhm, goor
Citaat:Softcup loves making love!
Met Softcup in kun je schoon, comfortabel en veilig de liefde bedrijven tijdens je menstruatie. Jij en je partner zullen Softcup niet of nauwelijks voelen tijdens het vrijen. (LET OP: Softcup is GEEN anticonceptiemiddel!)
lovelucydan schreef:dat is dus niet waar he
als je ongestelt bent kun je ook zwanger worden !
lijken mij overgens ook geen fijne dingen hoor
Als je menstrueert, zit je waarschijnlijk tussen de 1e en 5e dag van je cyclus. Je eisprong is rond de 14e dag. Als je menstrueert, ken je dus niet zwanger worden, of je vriend moet enorm conserveerbaar zaad hebben, wat 13-9 dagen houdbaar is, maar ik geef het weinig kans.

Inbrengen vond ik een heel gedoe. Verder werkte het wel, maar omdat ik tampons ook prima vind heb ik ze na een proefverpakking niet meer geprobeerd. Nouks schreef:Ik moest wel een beetje lachen om de volgende tekst op de site:Citaat:Softcup loves making love!
Met Softcup in kun je schoon, comfortabel en veilig de liefde bedrijven tijdens je menstruatie. Jij en je partner zullen Softcup niet of nauwelijks voelen tijdens het vrijen. (LET OP: Softcup is GEEN anticonceptiemiddel!)
Alsof je überhaupt anticonceptie nodig hebt als je menstrueert... Dan ben je niet vruchtbaar, duh
Citaat:Seks tijdens je menstruatie is vaak een taboe omdat veel koppels het niet aangenaam vinden. Maar indien je geen anticonceptiepil, pleisterpil, vaginale ring of prikpil gebruikt, kan je inderdaad zwanger raken tijdens je menstruatie. Je bent immers verschillende dagen vóór je eisprong vruchtbaar. Als je maandstonden iets langer duren en je eisprong vrij vroeg in de cyclus optreedt, kan je vruchtbaar zijn vanaf de vierde of vijfde dag van je cyclus, terwijl je maandstonden nog niet voorbij zijn. Wanneer je aan de pil bent, kan je normaal niet zwanger worden tijdens je menstruatie.