ik heb namelijk sinds 3 jaar een mirena spiraal,en nu heb ik continu last van cystes in mijn baarmoeder en eileiders.er zijn er al 2 aangeprikt in de baarmoeder en vorig jaar heb ik er 1 bij mijn eileiders laten weghalen.Nu heb ik geluk gehad en werken ze allebei nog maar er werd me wel verteld dat een volgende er wel voor kon zorgen dat mijn eileider eruit gehaald moet worden,
ik heb meerdere keren nagevraagd bij mijn gyneacoloog of dit van de spiraal kan komen want sinds ik hem heb zijn ze er,en die vertelde me gewoon in eerste instantie steeds dat het daardoor niet kwam,
Echter heb ik sinds 2 weken weer giga buikpijn en een echo gehad en er blijken gewoon weer 2 cystes bij mijn eileiders te zitten,en hoor ik donderdag of ik weer geopereerd moet worden,ik baal hier zo van mede omdat ze nu heeft toegeven dat het door het spiraal komt.
als ze gewoon vorig jaar had toegeven dat het daardoor kwam had ik hem er gelijk uit laten halen maar nu loop ik alle kans om mijn kinderwens in rook te zien opgaan,pffff baal zo.
nu wilde ik vragen of meer mensen hier ervaring mee hebben?
sorry voor mijn lange verhaal,wilde het even kwijt