Vichy foundation

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Vichy foundation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 16:03

Ik hoorde gister over een foundation van Vichy die je huid niet verstopt, maar juist een soort uitdrogend effect heeft. Heeft iemand ervaring met deze foundation? Ik weet dus verder niks over het type of de naam, alleen dat het van vichy is en dus niet vet is.

Help? :D

Bienotje

Re: Vichy foundation

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 18:23

de website van vichy al bekeken?

Sowieso als je een minerale foundation zoekt heb je ook dat niet verstoppende effect. Er zijn wel mee meen met een foundation geschikt voor de vettere huid, je kunt bv. ook een foundation op waterbasis proberen.

Succes met je zoektocht in ieder geval :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 18:27

Nou ik hoorde het gister van een meisje, en die had heel veel last van puistjes, en nu dus helemaal niet meer. Verder had ze helemaal niks aan haar huidverzorging verandert. Ik heb zelf ook een foundation die je huid niet verstopt, want daar ben ik heel gevoelig voor. Ik heb ook niet veel vlekjes of puistjes gelukkig, maar deze foundation leek me gewoon ideaal :j

Bienotje

Re: Vichy foundation

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 18:31

http://www.vichy.com/nl-nl/products.html

Heb je een lijst met producten, zoek de foundations en je weet in ieder geval uit welke je kunt kiezen. Misschien als je de omschrijvingen leest dat je snel genoeg degene die je zoekt vind ;)