. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
En bij mij werkt het super! Pradaatje schreef:Ik heb het ook gebruiktEn bij mij werkt het super!
Juut schreef:Wat ik bij iedereen om mij heen die afvielen met Herbalife heb gezien, is dat ze weer aankomen zo gauw ze met Herbalife stopten. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben geen voorstander van afhankelijkheid van een bepaalde shake![]()
Een andere kennis van mij heeft er veel baat bij voor haar exceem, verkoopt ook Herbalife, maar denkt gelukkig ook buiten dat hokje
Dat was toch niks voor mij!
catalyst1 schreef:Heb het ook geprobeerd,bijna een jaar lang.15 kilo afgevallen,20 kilo aangekomen.Vond voor de rest de herbalife spirit ( gepush om mee te gaan naar bijeenkomsten voor verkoop) heel onplezierig.
Angela_ schreef:Eigenlijk best erg om te weten dan ondanks al deze flop-verhalen Herbalife nog steeds groeiende is.
Daarnaast kom je overal reclame tegen, zijn er tig particulieren die de spullen verkopen. Daarnaast vind ik het misleidend; omdat er kruiden in zitten zou het o zo gezond zijn. Kan het in bepaalde mate best zijn, kennis is daar levend voorbeeld van, maar ik vind het nogal ongezond om puur op Herba te leven; mensen hebben meer nodig als alleen kruiden.
) Vliendertje schreef:jep, ik.
Mijn mams verkoopt het. Ik gebruik het zelf ook
Wat wil je weten?
Soms eet ik het wel, met een lekker stuk fruit erdoor. (Kiwi, ananas etc)