Afvallen met Herbalife

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

QueenD

Afvallen met Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 16:22

Nou zoals hierboven vermeld, heeft iemand ervaring met Herbalife ?? Zou er graag wat meer over te weten willen komen, vandaar ;) .

Vliendertje

Re: Afvallen met Herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:24

jep, ik.
Mijn mams verkoopt het. Ik gebruik het zelf ook
Wat wil je weten?

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:39

Mijn moeder heeft het gebruikt!
het kostte veel geld, en het hielp niet echt heel goed

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:40

Het helpt goed, maar stop er niet weer mee, want de klos vliegen er weer op!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:41

Ik heb het ook gebruikt :j En bij mij werkt het super!

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:43

Pradaatje schreef:
Ik heb het ook gebruikt :j En bij mij werkt het super!

Het werkt ook super, de kilos vliegen eraf zonder dat je trek krijgt, maar als je ermee stopt,.... dan is het een kwestie van een jaar en alles zit er weer bij op,... helaas,...
De sleutel tot afvallen is tcoh echt opletten wat je eet en bewegen, vooral dat laatste!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:44

Ik heb het ook gebruikt. Bij mij werkte het ook prima!
Alleen kreeg ik de shakes op een gegeven moment niet meer naar binnen. Ik miste mijn brood.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:50

Wat ik bij iedereen om mij heen die afvielen met Herbalife heb gezien, is dat ze weer aankomen zo gauw ze met Herbalife stopten. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben geen voorstander van afhankelijkheid van een bepaalde shake ;)
Een andere kennis van mij heeft er veel baat bij voor haar exceem, verkoopt ook Herbalife, maar denkt gelukkig ook buiten dat hokje

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:54

mijn moeder heeft t een tijd gebruikt, nou ze vloog hele dagen door het huis en sliep bijnan iet meer, der energie raakte maar niet op, ze is er iets mee afgevallen. Maar toen ze stopte kwam ze al die kilo's weer aan, en miste ze de energie die ze kreeg door de herbalife..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:03

Juut schreef:
Wat ik bij iedereen om mij heen die afvielen met Herbalife heb gezien, is dat ze weer aankomen zo gauw ze met Herbalife stopten. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben geen voorstander van afhankelijkheid van een bepaalde shake ;)
Een andere kennis van mij heeft er veel baat bij voor haar exceem, verkoopt ook Herbalife, maar denkt gelukkig ook buiten dat hokje

Ik ben zelf ook eens begonnen met herbalife. Ik werd er slank van, mijn portomonee nog veel slanker! Alle kilo's die ik er toen af had zaten er zo weer aan toen ik er mee stopte. Daarnaast ben ik ontzettend dol op brood, en dat miste ik op den duur.
Als het alleen de shakes zouden zijn, dan ging het nog. Maar al die pillen... :n Dat was toch niks voor mij!

Ik ben nu bijna 14 kilo afgevallen, met hardlopen en normaal eten. Als ik een keer een feestje heb of een wilde vreetbui, geeft niet, het blijft eraf. Sterker nog, ik blijf afvallen ookal heb ik eens gezondigd. Ideaal! Nou red je het niet met 1 keer per week een haf uurtje hardlopen. Ik heb een strak sportschema, waar ik me ook aan hou. Ik loop 3 tot 4 keer per week hard, ik zwem 1 keer per week, en daarnaast heb ik nog mijn verzorgpaarden.

En geloof me, het is zo kicken als je je rijbroeken van maat 46 omruilt voor een exemplaar van maatje 38! :D

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:04

Mijn paps heeft 't gedaan. Is in no-time weer huppa aangekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:06

Eigenlijk best erg om te weten dan ondanks al deze flop-verhalen Herbalife nog steeds groeiende is.

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:08

Heb het ook geprobeerd,bijna een jaar lang.15 kilo afgevallen,20 kilo aangekomen.Vond voor de rest de herbalife spirit ( gepush om mee te gaan naar bijeenkomsten voor verkoop) heel onplezierig.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:09

Ik wacht op de lente, dat ik mn rolschaatsen weer aan kan (met hardlopen ging ik mn knieèn en enkels voelen, maar was wel heel leuk. Paardje opgezadeld mee, en na mijn rondje begon zijn rondje :P ) Verder let ik beetje op met wat ik eet; 2 kilo kwijt vanaf 1 januarie :+
@ Angela; respect!

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:11

ik heb het ook wel eens gedaan.
ik viel wel af, maar niet zoveel als ze beloven.
de shakes gingen op een gegeven moment heel erg tegenstaan, en wat ik vooral miste was kouwen, want het is allemaal hap slik weg.
ik vond het ook best duur, en ben op een gegeven moment gestopt en die paar kilotjes die ik er af had gekregen vlogen er weer aan plus nog wat extra.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:13

catalyst1 schreef:
Heb het ook geprobeerd,bijna een jaar lang.15 kilo afgevallen,20 kilo aangekomen.Vond voor de rest de herbalife spirit ( gepush om mee te gaan naar bijeenkomsten voor verkoop) heel onplezierig.

en ben je al eens meegeweest? Ik dus wel, hersenspoelen leek het wel. Net een sekte.. Nee sorry geen een goed woord over voor herbalife. Die verkoper belt me nu nog steeds op, vreselijk!

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:16

ik ben ook een keer mee geweest, wat was dat erg zeg.
ik ben ook wel een bij zo'n bijeenkost van zo'n piramide spel geweest (jaren terug, niets mee gedaan), nou dit was eigenlijk precies zo'n zelfde bijeenkomst.
Laatst bijgewerkt door barbar op 16-01-10 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:16

Angela_ schreef:
Eigenlijk best erg om te weten dan ondanks al deze flop-verhalen Herbalife nog steeds groeiende is.

Het is makkelijk; je koopt een shake en je bent klaar. Je hoeft niet na te denken over wat je koopt, of eet; gewoon aan het herba-menu houden. Kind kan de was doen :P Daarnaast kom je overal reclame tegen, zijn er tig particulieren die de spullen verkopen. Daarnaast vind ik het misleidend; omdat er kruiden in zitten zou het o zo gezond zijn. Kan het in bepaalde mate best zijn, kennis is daar levend voorbeeld van, maar ik vind het nogal ongezond om puur op Herba te leven; mensen hebben meer nodig als alleen kruiden.

Vriendin van mijn moeder verkoopt ook herbalife. Die ging zo ver om alleen degene met overgewicht uit het vriendengroepje een kerstkaart te sturen, natuurlijk wel met ondernoot 'Herbalife verkoppunt' Mijn moeder heeft fibromealgie (soort reuma); Herbalife kon haar van de klachten af helpen! Mijn moeder spreekt haar nu een heel stuk minder vaak :+

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:36

Het s niet alleen voor afvallen...
maar ook voor aankomen, tegen bepaalde ziektes etc.
Ik was altijd erg moe en had nergens zin in.
Herbalife heeft mij daarbij geholpen en ben een stuk fitter!

www.geweldiggoedontbijt.nl
is de site van de collega van mijn moeder (de eigenaresse van mijn paard trouwens :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:29

Hee Juut, wat toevallig, mijn moeder heeft ook fybro en psoriasis. Een kennis dacht haar dus ook zo als klant te kunnen winnen. Jammer, maar ons mam gelooft er ook niet zomaar meer in.

Vliendertje: Dat dachten ze bij mij ook te kunnen verhelpen met herbalife, dat lusteloze. Bij mij had daarmee echter niks te maken, hetgeen wat ik nodig had was een goede psych! Zo een die mij begreep, naar mij luisterde, goede adviezen gaf maar mij ook af en toe een schop onder mijn hol gaf. Dinsdag ga ik reiki uitproberen. Dit alles was een heel stuk goedkoper dan herbalife moet ik zeggen.

Volgens mij is reclame maken ook niet echt de bedoeling..

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 19:58

Vliendertje schreef:
jep, ik.
Mijn mams verkoopt het. Ik gebruik het zelf ook
Wat wil je weten?

Nou ik heb wel eens van die produkten uit de suup, 12-uurtje, waar ik ontzettend naar van kan worden. Licht in mn hoofd bijvb. Ik zie dat dat je toch rekening moet houden als je dreigt te stoppen dat je weer kan aankomen maar geldt dat niet voor alle middelen ?? Ik denk dat het ook zo is als je stopt met cambridge of wat anders. Wat ik wil gaan doen is puur voor 's morgens en in de middag en dan 's avonds wat vis/mager vlees en veel groente maar dan zonder aardappelen ofzo.
Bij Cambridge kan je, als je op streef zit, alleen verder met 's morgens een shake te nemen, is dat met herbalife ook ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 20:15

Waarom neem je 's ochtends niet gewoon wat boterhammen met wat fruit?

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 20:23

De site is niet voor reclame, als ik reclame zou willen maken zou ik de site van mijn moeder er wel op zetten. Dit was meer voor de informatie over herbalife.

Herbalife is pillen, shakes, Repen, tussendoor repen
en nog meer.
Ik doe alleen de maaltijd repen: om 's ochtends toch het nodige in te nemen. (ik eet normaal nooit 's ochtends) en vind ze héérlijk.

De shakes ben ik zelf niet zo van te spreken. vind ze gewoonweg niet lekker :) Soms eet ik het wel, met een lekker stuk fruit erdoor. (Kiwi, ananas etc)

Mams is nu meer dan 20 kilo afgevallen. Als ze zou stoppen en gewoon weer zou eten zoals ze voorheen deed zou ze inderdaad aankomen......

mvkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 20:26

Kun je op zich ook weight care nemen, een reep of een shake.
Is minder intensief dan cambridge of modifast.
Maar je valt er zeker mee af hoor!
Voor mijn zwangerschap ben ik op die manier best snel 15 kilo kwijt geraakt! En dan at ik gewoon een goed bord vol warm eten savonds.
En daarbij at ik dan meestal in de weekenden ook nog eens normaal.
En soms deed ik er een dag tussen dat ik 3 x op een dag een maaltijd vervanger nam
En dan tussendoor nam ik altijd cup a soup.
En veel bewegen.

Herbalife hebik ook niet zoveel goede dingen over gehoord.
Ik hou zowieso niet van pillen slikken.

En wat je zegt ook bij dieten als cambridge kun je weer heel snel aankomen zodra je stopt! Dat is met alle crashdieten zo.

Maar ik ben op dit moment 25 kilo te zwaar , was 40 aangekomen in de zwangerschap en ben nou bezig met modifast 3 x daags een shake.
Verstandig?Ik weet het niet?Wie zal het zeggen?
maar zoals ik de laatste maanden leefde was nog altijd ongezonder dan dit!
Maar ik besef wel dat als ik straks de kilo's eraf heb het er ook echt af moet houden door toch zo nu en dan maaltijd vervanger te nemen en veeeeeel bewegen.
En het is verstandiger om dat te doen! Maar als je zoveel moet afvallen werkt zoiets gewoon niet motiverend genoeg, je wilt toch wel sneller resultaat zien.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:16

ik heb het gedaan, vond het verschrikkelijk vies, verschrikkelijk duur en viel maar mondjesmaat af. toen ik weer normaal ging eten (netjes onder begeleiding) kwam ik keihard weer aan...

mijn tip: lekker naar de dieetiste (die wordt vergoed vanuit je basis-verzekering) en heel rustig afvallen door je beweeg- en eetpatroon te veranderen.