Ik heb dinsdag mijn eerste Reiki consult. Vind het erg spannend. Heeft hier iemand ook ervaring met Reiki? Hoe ervaren jullie het en hoe heeft het jullie geholpen?
Ik heb mijn Tera Mai reiki 1 en 2. Zelf heeft het mij goed geholpen te ontspannen, en ik heb ook al mooie dingen zien gebeuren bij mensen die ik heb behandeld (zelfs mensen die eerst sceptisch waren). Ik ben er dus érg over te spreken
nikita73
Geplaatst: 15-01-10 12:39
Ik heb er ervaring mee. Mijn pa, ma en broertje doen aan Reiki. Er gebeurt geen gekke dingen en naderhand voel ik me heerlijk ontspannen. Je lichaam krijgt energie, daar waar het nodig heeft. Ik zou zeggen,... geniet ervan!
Ik ben echt heel benieuwd, mijn schoonmoeder gaat er ook naar toe en die raadde mij het aan. Vandaar, ik ga het maar eens proberen. Kijken of er bepaalde blokkades weg willen gaan
Nee ik riep wel altijd dat ik dat ook wilde doen. ik vind het leuk voor mijn ouders. Ze doen er verder niet heel veel mee. Maar ik denk niet dat het iets voor mij is om te doen
Mijn man moest er eerst helemaal niks van hebben...
28 maart heeft hij nu z'n reiki 1 inwijding
Mies
Geplaatst: 15-01-10 20:15
Mijn ouders en tante hebben Reiki 1, 2 en 3. Ze hebben het bij mij ook regelmatig gedaan. Met bijna altijd resultaat.
Juut
Geplaatst: 16-01-10 20:44
Ik heb zelf reiki 1 en 2, vind het erg prettig. Niet alleen voor de rust, ook voor bijvoorbeeld koude voeten. Enige probleempje; als ik echt in de stress zit, wanneer ik reiki dus heel goed kan gebruiken...vergeet ik het Mn eerste inwijding was overigens niet zo'n succes; ik had heel praktisch een adres gekozen, maar dat klikte totaal niet met die reikimaster. voelde me heel onprettig daar. Ben via een vriendin bij een andere reikimaster terecht gekomen, en daar kom ik nu nog steeds
Voor de paardjes gebruik ik het ook, zelfs eigenzinnige haflinger geeft reactie.
Ik heb zojuist mijn eerste consult gehad, wow. Wat een ervaring. Heel heftig en bijzonder. Ik voelde het duidelijk en zag ook vooral paars en wit, heel bijzonder. Ik ga nu even liggen want ik ben compleet gesloopt. Ze is zo'n 1,5 uur bezig geweest
marleen_usar
Geplaatst: 19-01-10 19:10
Ik kreeg ook vanmiddag een behandeling maar geen lange,ik hoorde iets raars.Ik hoorde de energie die uit z,n handen kwam, heel apart.Het was een zacht zoemend geluid.