Maar ik ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen. (kan onmogelijk toch de enige zijn?).
Ik heb in mijn korte leven altijd honger gehad, ik moest altijd iets in mijn mond of hand hebben.
Hierdoor werd ik wat te dik, en door ook andere factoren heb ik toen een eetstoornis ontwikkeld.
Inmiddels ben ik door een nieuwe denkwijze (dankzij zwangerschap) z'n 2-3 maanden van mijn 'eetprobleem' af en ook vettig eten heb ik nu geen moeite meer meer.
Maar nu komt het... ik heb dus nooit honger meer... echt helemaal nooit.
Ik probeer structureel te eten, maar zonder mijn lieve vriend, ben ik in staat om gewoon te vergeten om te eten...
Ik eet verder erg gevarieerd, probeer wel zo veel mogelijk de voorgeschreven hoeveelheid te halen.
Ik had me bij een zwangerschap ook voorgesteld dat ik veel zin in chocola zou hebben, maar ook dit heeft zich nog niet voorgedaan.
(dan zou ik tenminste ergens trek in hebben...).Probleem is dus ook niet dat ik niet genoeg eet, maar dat ik dus nooit trek heb?
Kent iemand dit? (niet perse als gevolg van eetprobleem), en heb je een oplossing of reden kunnen vinden?
)
Als ik alleen thuis ben is het het ergste, dan vergeet ik ook nog vaak te drinken en denk ik soms - Oh ja, ik heb ook best wel hele erge dorst 

Zij is er ook vanaf, maar door de stoornis heeft ze een luie maag gekregen. Hierdoor blijft eten erg lang in je maag, waardoor je nooit honger hebt. Zij heeft ook nooit honger.
). Zelf heb ik ook wel 's last van geen honger hebben. Maar dat gaat dan vaak samen met misselijkheid of stress.