nu leg ik toch ook hier even mijn vraag neer! ben al bij de huisarts geweest maar daar werd ik niet veel wijzer van!
Ik heb al een kleine 3 weken last van
* Amper ongesteld (ben aan de pil en ben het al vanaf het begin van mijn ongesteldheid na 3 weken flink inc flinke buikkrampen, dat alles blijft nu weg) (al +-een maand is dit aan de hand
* Maagzuur :S bah bah bah heb van de huisarts maagtabletten gekregen van de rennies kon ik niet meer aanslepen in huis.
* HONGER geen trek nee gewoon honger! ik iemand die al jaren net op het randje zit van de correct BMI... ik vreet me kapot om 3 uur 3 broodjes bapao en om half 5 rammelt het weer daar beneden.. terwijl ik normaal bijna tot niet aankom en ik makkelijk tot 12 uur zonder eten kan
nu kom ik serieus snachts uit bed om wat te eten...
niks voor mij* emotioneel bij alles wat ik zie.. er hoeft maar een schaatswedstrijd op tv te zijn en er wint iemand en ik begin al te janken... mijn vriend lacht me uit maar ik word er gek van!
Heeft iemand maar dan ook iemand een idee... volgens de huisarts kan het gebeuren met ongesteldheid maar ik vind het raar dat ik na al die jaren opeens amper tot niet ongesteld word :S
dank u voor de tijd
Adios
)