Snijwond hand met zenuwpijn die uitstraalt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vayo

Snijwond hand met zenuwpijn die uitstraalt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-10 20:29

hoi,

ik heb 5 dagen geleden met een stanleymes in mijn hand gesneden. In het bolle gedeelte onder je duim. Zie: Afbeelding
Op het moment dat ik sneed voelde ik een elektrische schok en was de helft van mijn duim gevoelloos. Het is gehecht met twee hechtingen zonder verdoving. Er na bleef mijn duim gevoelloos.

Nu 5 dagen later is mijn duim iets dikker en bleker van kleur en kan ik hem minder bewegen. Ik heb erge 'druk' in mijn duim, net of er een strak stiekje onderaan zit en het afgekneld wordt. Mijn duim is nog steeds gevoelloos. Maar het allerergste is dat als er iets zachtjes over de wond komt (ondanks dikke laag verband!!!!) zoals kleding ik erge pijn heb door heel mijn duim en vooral net onder mijn nagelriem. Het is net of ik continue elektrische schokken krijg en vooral net onder mijn nagelriem. Het straalt dus erg uit, want die plek zit ong. 8 cm. boven de wond.

De wond zelf en de hechtingen zien er netjes uit en ik heb geen stekende pijn om die plek. Het is niet rood en ik heb thuis, als ik niet werk het verband er af. Maar ik kan gewoon niets met die hand en kan niets hebben. De huisarts wil/kan me pas vrijdag zien, dan mogen de hechtingen er uit.

Heeft iemand iets vergelijkbaars gehad??? Dus na een hele lichte aanraking zenuwpijn na een snijwond die aanvoelt als elektrische schokken en uitstraalt. Is dit vanzelf over gegaan????