Ik heb 30 dec een ongeluk gehad met mijn ford ka (helaas is die naar de sloop
).ik reed op de rechter rijbaan en wou links invoegen, ik reed naar links en ineens voel ik de achterkant helamaal naar links gaan. (ik spinde 180 graden) en schoot schuin terug naar rechts de vangrail in over 2 rijstroken heen. (dus met 120 km per uur de vangrail in en achteruit verder gegleden.)
Reed midden in de spits vanaf Groningen naar huis. 2 auto's achter mij reed een vrachtwagen. Het mag een wonder wezen dat ik niks heb geraakt en de rest mij ook niet. (2 engeltjes op mijn schouder gehad.)
Daar stond ik dan midden in de spits op de snelweg in de vangrail, achterstevoren. (gelukkig niet in de middenberm maar aan de rechterkant naast de vluchtstrook).
Politie heb ik zelf gebeld ben ook zelf uit de auto gekomen. deze kwamen er direct aan en vroegen ook direct of ik niks had. aangegeven nergens last van te hebben.
In de loop van de rest van de week kreeg ik steeds meer last van mijn rug , maandags toch maar naar de HA geweest, deze vond het niet onverstandig om toch nog foto's te maken. Daarop was niks te zien en kreeg diclofenac mee voor 10 dagen en dan zou het wel weer goed zijn.
Nu 10 dagen later nog steeds erge last van mijn rug. 3 maal per dag pijnstiller en paracetamol tussendoor. (4 maal 2 paracetamol) Echter nog steeds last.
Zijn er hier mensen die dit ook hebben gehad en ef hoe lang heb jij met rugpijn gelopen naar aanleiding van een autoongeluk.