Bult op mijn rug..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Bult op mijn rug..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 19:21

Ik wist niet dat het kon maar ik heb momenteel een enorme bult op mijn rug.. Zeg maar zo'n bult die je krijgt als je je hoofd heel hard stoot. Ik ben vanacht drie keer van de trap afgevallen.. Ja auw.. Ook nog een keer met mn gezicht tegen de muur want mn hele jukbeen doet ook pijn, maar hoe dan ook!

Zijn er meer mensen die wel eens zo'n bult op hun rug hebben gehad? Want ik vind het zo raar omdat ik niet wist dat je zo'n soort bult op die plek kan krijgen. Ik heb nu zeg maar een 2e ruggengraat :Y) Op google kon ik er ook eigenlijk niks over vinden. Zijn er meer mensen die dit wel eens hebben gehad? :Y)

Iris82

Re: Bult op mijn rug..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 19:22

Hoe val je in vredesnaam in 1 nacht 3x van de trap? :=

Die bult is wrs gewoon vocht / opgezette spieren.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 19:22

ik heb wel eens mn velletje van boven tot onder geschaaft toen ik van de trap viel, was ook een dikke lijn geworden....maar 3x vallen???? dat vind ik wel knap :))

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 19:26

Mja.. Ik had een nieuwjaarsborrel gehad :o En merkte niks van de alcohol tot ik buiten in de kou stond. Toen sloeg het ineens behoorlijk hard aan en eenmaal thuis ik rende de hele tijd met sokken aan een gladde trap op en af dus gleed telkens uit :') Beetje ruige achtervolging was dat. :Y)