Ik wou dus op een redelijk groot paard stappen, waardoor ik met mijn rechterbeen helemaal op mijn tenen ging staan om bij de beugel te komen, ik zet af en jézus, het voelde net alsof iemand een rotschop gaf tegen mijn kuit. Ik kon gewoon een aantal seconden mijn voet niet terug naar boven doen omdat het zo'n pijn deed. Ik dacht dat het gewoon kramp was, ik had er tijdens het rijden ook geen last van. Maar toen ik eenmaal thuis was.... Nou, ik kon niet meer lopen
Dus ijs erop gelegd, hielp wel een beetje, ook veel gerust. Nu zegt mijn pa dat het waarschijnlijk een zweepslag (spierscheuring) is en dat ik er dus even rekening mee moet houden, en dus niet gymen. Vooral ook omdat ik in 2008 mijn knieschijf uit de kom gewerkt heb (heel ironisch, ook bij het opstappen...) van datzelfde been, en als mijn onderbenen niet genoeg steun bieden voor die knie krijg ik er heel veel last van. Maar hoelang zou ik niet echt kunnen sporten dan? En is het dan wel een zweepslag?
Vanochtend wel voor het eerst op schaatsen gestaan, maar moest na paar rondjes al stoppen omdat mijn kuit verrekte zeer deed..