veel hoofdpijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lisanne112

veel hoofdpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 18:15

hallo bokkers,

ik heb eigelijk al jaren last van veel hoofdpijn.
en begin me er al meer aan te ergeren.
hebben meer bokkers dit?
en wat doen jullie er tegen?

groetjes lisanne

o0eefje0o

Re: veel hoofdpijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:18

jha heel erg laatste tijd! heb hersenfilmpje laten maar maar was 100% in orde en toen ben ik op mijn werk maar gaan stalken het verschil in bril en wat mijn ogen zijn is nehil maar 0,75 % een normaal mens moet er geen last van hebben maar hier is het genoeg om dood te gaan van de hoofdpijn!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:19

Heb je het constant? Of bij bepaalde omstandigheden.. En waar zit het precies?
Van slechte ogen (constant moeten scherpstellen) kun je ook hoofdpijn krijgen, ga eens naar een opticien om je ogen te laten testen dus.

Het zou migraine kunnen zijn.
Maar als je echt er wat aan wilt doen zou je naar de huisarts moeten gaan..

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:20

Drink je genoeg? Zie je wel goed?
Bij mij waren dat twee grote factoren..

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:21

Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie op bokt. ;)

lisanne112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 18:28

ik drink genoeg!
tsja waar het is moeiijk uit te leggen, me hoofd voeld zwaar aan!
ik zie goed, volgends mij is daar niets mis mee.
maar het laten controleren kan natuurlijk geen last!

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 18:30

hier nog een hoofdpijnklant
heb al verschillende dingen geprobeerd.
Ostehopaat, manueel therpeut, cranio sacraal therapie

Nu loop ik bij een homeopaath en het lijkt de betere kant op te gaan, ik moet vrijdag weer terug

Ik heb al hoofdpijn vanaf dat ik klein was (ben nu 38) de oorzaak weten we (nog) niet

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:17

los van andere medische oorzaken weet ik uit ervaing dat wat je eet en hoeveel je drinkt en met stress omgaat.. een heel grote invloed heeft op hoe je je voelt.

Misschien kan je daar eens naar kijken of over denken. Ik kan periodes echt dagelijks koppijn hebben en nu denk ik ech al een jaar niet meer gehad .. behalve de incidentele kater dan :+

Ik krijg het heel erg van suiker en slecht eten in combinatie met stress.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:21

Ik heb ook altijd hoofdpijn.
Het begon met vaak hoofdpijn daarna werdt het altijd en vaak ook hevig nu heb ik ook dat ik na 4 uur wakker zijn helemaal kapot ben en niks meer kan.
Dat laatste heb ik nu zind een half jaar en de eerste symptonen dus de hoofpijn zijn al jaren geleden begonnen voorzover ik me kan herinderen heb ik al hoofdpijn dus laat zeggen het heeft 18 jaar geduurt om zich hierheen te ontwikkelen.
Ik heb vandaag bloedgeprikt en moet morgen naar het ziekenhuis.

Ik hoop dat dat van jou zich niet op dezelfde manier ontwikkeld en dat als het dat wel doet je zo snel mogelijk een oplossing zoekt voor het zich zo ver als bij mij kan ontwikkelen

_Suus17_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 20:47

Klinkt bekend! Ik heb hier ook veel last van gehad, het gaat nu al een tijdje iets beter. Het is begonnen ong. toen ik naar de middelbare school ging, dus toen ik 13 was ofzo. Ben er wel 100x voor naar de dokter geweest, maar die had ook geen idee wat het kon zijn. Toen ik het kreeg in combinatie met flauwvallen heb ik allerlei onderzoeken gehad in 't ziekenhuis, kwam ook niets uit.
Ik heb lenzen en laat ieder half jaar de sterkte controleren, dus dit kan het bij mij niet zijn.
Ik denk dat het iets is van stress ofzo, dat ik daardoor gevoeliger ben voor andere dingen. Want stress in combinatie met veel zon bv. krijg ik meteen hoofdpijn. Of met naast een te warme verwarming zitten ofzo. Dan heb ik door de stress al een beetje hoofdpijn, en door dat andere wordt het dan ineens veel erger. Dat is iig mijn conclusie geworden, helemaal zeker weet ik het niet :P
Oftewel; het kan vanalles zijn, en vaak kan je er niet veel aan doen.
Je hebt van die speciale hoofdpijndagboeken, het schijnt dat een arts (of jij zelf misschien al) daar na een tijdje soms een patroon in kan vinden, dat het bv. door bepaald voedsel of iets komt.
Maar je moet zeker niet teveel paracetemol en dingen slikken ertegen (ik weet niet of je dat doet?) want dan kom je in een soort van vizieuze circel, en krijg je nog veeel meer hoofdpijn.

Jenny_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:25

Heb ookal jaren last van hoofdpijn (perioden dat ik 6 weken scheel keek van de pijn) en eindelijk kwam mijn nieuwe huisarts met een idee: pijnstillers gecombineerd met spierontspanner.
(dit was na fysio, ceasar therapeut, neuroloog, acupunctuur)

Heerlijk gewoon: als ik na 2 - 3 dagen nog last heb neem ik ze in en kan weer even vooruit.

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:34

dat doe ik ook ja, heb migraine medicijnen en die combineer ik met ibrofen

soms is het zo erg dan wil ik alles wat ik kan vinden wel innemen :-(

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:37

Ik heb al heel erg lang heel veel hoofdpijn. Vanalles gedaan: fysiotherapie, medicijnen, psychotherapie, naar oogarts geweest, naar kno-arts en uiteindelijk naar een speciale hoofdpijnpoli. Niets hielp. Nu loop ik bij een ostheopaat en dat gaat heel goed. Ik had dagelijks hoofdpijn, en nu nog maar af en toe.