Woensdag ben ik gevallen met het folderlopen; een keer op mn zij en daarna vollop op mijn knieën. Aan de linkerknie heb ik al vrij vaak pijn gehad; osgoodschlatter gehad en ook een tijdje fysio gehad door een knoerharde val tijdens het schaatsen. Na mijn val van woensdag had ik gelijk een zeurende pijn in de knie en kon ik de verdere dag ook niet echt geweldig lopen; eerder scheef met steun op mijn goede been. Donderdag voelde ik echter geen pijn meer in de knie, maar net iets onder de knieholte bij mijn kuit. Vooral lopen doet pijn, als ik mijn voet beweeg is het net alsof iemand heel hard duwt op de plek van pijn. Als ik echter niet loop is m'n been vanaf voet tot knie behoorlijk stijf en kost het me ook af en toe echt moeite m'n voet en knie te bewegen. Wanneer je erop duwt doet het ook behoorlijk pijn en ook als ik niet loop blijft het dus pijn doen. Ik vroeg me dus eigenlijk af of dit iets te maken kon hebben met mijn val op mijn knie van woensdag. Het is overigens mijn linkerbeen; aan m'n andere kuit heb ik totaal niets. Misschien maak ik me te druk, maar ik word er echt knetter van

anyway,
Kan dit met die val te maken hebben?
Groetjes,
Limitless
niet dat het trouwens niet zeer doet als ik op mn tenen loop, maar dan beperk ik het in ieder geval tot die ene plek. =\
) is; ga niet als een 'idioot' op je zere been staan en eigenlijk is het heel slecht om continue op je tenen te lopen aangezien je daarmee je achillespezen en kuitspieren enorm verkort en kans hebt om een slechte afwikkeling van je voet te creëren wat weer veel meer gevolgen met zich meebrengt.