Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Maar dan begrijp ik het nu, het is meer een voedingssupplement dan een medicijn. HannahFrouk schreef:MSM hoef je helemaal niet huiverig voor te zijn hoor, de reden dat het bij gewrichtsproblemen helpt is omdat het zwavel bevat en dat zorgt voor stevigheid in allerlei weefsels (vooral bindweefsel).
Voor haargroei zou ik trouwens eerder voor Silicium kiezen (Siliciumoplossing). Maar als je gebrek aan haargroei niet ligt aan een zwavel of siliciumtekort, dan hoef je niet al teveel van die middelen te verwachten. De lengte die je haren uiteindelijk bereiken, is afhankelijk van de levensduur die je haren kunnen hebben. Als je haar "kort leeft", tsja, dan wordt het nu eenmaal nooit lang. Als je iemand bent bij wie 1 haar tientallen jaren kan leven, dan wordt het WEL lang.
.......
pitbullgup schreef:Gewoon er voor zorgen dat je gezond eet evt vitamine b slikken en zorg ervoor dat je hoofdhuid goed doorbloedt word ---> Na het wassen hoofd met koud water na spoelen en af en toe een hoofdhuis massage.
Moelie schreef:pitbullgup schreef:Gewoon er voor zorgen dat je gezond eet evt vitamine b slikken en zorg ervoor dat je hoofdhuid goed doorbloedt word ---> Na het wassen hoofd met koud water na spoelen en af en toe een hoofdhuis massage.
Ik heb inderdaad vaker gelezen dat je je haren met koud haar moet wassen, maar waarom is dat nou eigenlijk precies? Ik weet alleen dat warm water je haren uitdrogen maar daar heb ik eerlijk gezegt nooit last van dus daarom zou ik me haren niet gaan wassen met koud water.
Hoofdhuidmassage doe ik inderdaad ook regelmatig