Ben 7 maanden geleden bevallen van een mooie jongen
Dit is uiteindelijk wel met een spoed keizersnede gebeurt.
Wie heeft dit nog meer meegemaakt? Ben benieuwd naar jullie ervaringen etc.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, deze was met ruggeprik, tweede keer na( 13 maanden na de eerste) omdat ik door zeer ernstig bloedverlies met 29 weken in shock raakte, omdat ik het ging begeven moest kind eruit. Dit werd een alghele spoedspoedoperatie. naast twee prachtige meiden (gelukkig gezond en wel) heb ik nu een kruis staan, een verticale en horizontale snee. Mijn buikspieren hebben zo een optater gehad waardoor ik twee jaar later een hernia had ontwikkeld. tjaaaa...kan er wel over mee praten
geloof ik. Hoe heb jij ervaren? ik ben blij dat keizersnedes mogelijk zijn! anders hadden mijn meiden er echt niet geweest. okok lichamelijk heeft het me behoorlijk gesloopt en herstel duurde wel heel erg lang. Barbara1975 schreef:Ik ben bijna 5 jaar geleden bevallen van een tweeling middels een spoed keizersnede. Vruchtvliezen braken na een onwijze hoestbui op het toilet met 35 weken. Aan weeenremmers gelegd maar zat na 2 uur al op hoogste dosis. ziekenhuis zat middenin een verhuizing dus kon daar niet bevallenmet keizersnee die dag vandaar weeenremmers.
toen kwam gynaecoloog om te kijken en toen zakte door zijn schuld 1 van de navelstrengen eruit..meteen grote paniek ambulance in en naar ander ziekenhuis 15 minuten verderop. daar na een helse rit en doodsngsten in de ambulance meteen de ok ingereden en na 3 keer prikken lukte de ruggenprik en nog geen 1o minuten later waren onze jongens er al gezond en wel gelukkig!
Maar ben nog nooit zo bang geweest als toen en neem het die Gynaecoloog erg kwalijk
hahaha ja blubberbuikje ken ik..helemaal na onze tweeling. van mijn oudste zoon had ik vrij snel weer een mooie strakke buk..maar dat gata nu niet meer lukken hahah..ach het maakt ook niet uit ook