Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

koda schreef:Hier nog een die slecht slaapt de laatste tijd. Nadeel van mij is dat ik niet uit kan slapen omdat mijn zoontje na school moet. Overdag ben ik dan doodop. Als ik dan denk zo vanavond lekker vroeg op bed kan ik de slaap niet te pakken krijgen grrrr..
moet zeggen, als ik uit de kroeg kom slaap ik heeeerlijk!
Bonjoy schreef:Ik heb een hele tijd terug iets op TV gezien over mensen met slaapproblemen. Het schijnt dat een uur voordat je gaat slapen een warme douche nemen goed helpt.

_Denise_ schreef:Sporten doe ik, ik eet sowieso erg licht, gevarieerd en gezond, koffie lust ik niet, cola drink ik niet.. Thee drink ik wel, werkt licht kalmerend, wat is daar mis mee?
Ben niet depressief.

RianneH schreef:Wij hebben, heel handig, een hond die altijd 's avonds nog wel uit wil. Dan loop ik buiten, donker, stil en mooi en dat helpt wel om gedachten op nul te zetten. Daarna door naar bed.
Wat voor mij ook goed helpt, is om een verhaal te bedenken in mn hoofd. Iets wat totaal niet te maken heeft met mijn gepieker, maar een verhaal verhaal. Iedere avond ga ik liggen en verzin weer een stuk erbij en halverwege val ik in slaap.