Gisteravond rond een uurtje of 12 werd ik wakker van de pijn aan m'n linkerzij. Het zat hoog, beetje aan de voorkant, zijkant en achterkant. Was er gewoon helemaal misselijk van en het zweet droop van me af. Ik had door dat zolang ik helemaal uitgestrekt lag, de pijn nog wel te doen was. Maar zodra ik op m'n zij ging liggen en mezelf boog, zeg maar, de pijn echt veel erger werd. Ik heb vannacht er slecht door geslapen en ook nu doet het nog steeds pijn. Ene moment erger dan het andere moment. Ligt echt aan m'n houding. Nu heb ik eens gegoogled en de symptomen komen echt overeen met een opgezette milt. Is hier iemand bekend mee?
Bienotje
Geplaatst: 04-01-10 10:27
Kun je niet gewoon even een belletje wagen naar je huisarts
Die kan je ook wel vertellen wat het kan zijn en je aanraden om evt. langs te komen als hij of zij het niet vertrouwd.
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 04-01-10 10:31
Op zich, gezien de acute manier waarop het begonnen is, zou je toch eerder aan je maag denken.... maar ja, door een computer heen is het natuurlijk niet makkelijk vast te stellen wat er aan de hand is. Als je zoveel pijn hebt, gewoon je huisarts bellen lijkt mij!
s6801881
Geplaatst: 04-01-10 10:33
Marilla schreef:
Is hier iemand bekend mee?
Ik niet, maar mijn huisarts wel Zoiets vereist aandacht van een professional, dus niet van een stel internettende meiden. Even bellen dus