Ik heb eigenlijk altijd O.B. Normal (pro comfort) maar was gisteren bij de C1000 en dacht ik neem een pak O.B. mee en een pakje Libresse. want die waren in de aanbieding 16 voor 1 euro.
Nou ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik heb altijd 'geleerd' dat je eerst een keer aan het touwtje moet trekken (om te kijken of ie goed vast zit) maar als ik dat bij deze van de libresse doe dan trek je ze helemaal tot een prop i.p.v. dat ze langwerpig blijven.
Dus vroeg me af welk merk jullie hebben? en of er mensen ervaring hebben met libresse tampons en of die dan ook zo tot een bolletje getrokken worden als je aan het touwtje trekt.
Misschien een beetje een vreemd topic, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen.
Ik heb ook O.B Normal.(curved grooves) en ook pro confort. Trek ook altijd aan het touwtje maar heb er nooit last van. Libresse heb ik nog nooit gehad. Wel een c1000 merk en die vond ik ook wel goed
Heb altijd OB super+ ( groene ) En dan die curved grooves. HEb ook wel eens van kruidvat gehad.. maar die waren niks Enige voordeel van die van het kruidvat is het papiertje die je moet draaien om open te maken.
Heb meestal O.B. Had laatst bij benzine pomp een pakje libresse gehad. Heb ze nu niet bij de hand om ze te testen, maar had toen wel de indruk dat ze meer pluiste, en heb ooit een verhaal gehoord dat als die pluisjes achterblijven dat het kan gaan ontsteken.Weet niet in hoeverre dat broodje aap is, maar dat is wel de reden waarom ik toch altijd O.B pak en geen huismerk van kruitvat bijvoorbeeld. Hoe denken andere hierover?
_Tara_
Geplaatst: 03-01-10 13:21
Ik gebruik altijd OB en dan die mini's geloof ik. Nooit een ander merk gehad eigenlijk.
leanneXXnona
Geplaatst: 03-01-10 13:22
O.B iets anders hoef ik ook niet
Rienn
Geplaatst: 03-01-10 13:25
O.B Normal. Heb ook wel eens een huismerk gehad, maar dat vond ik niets. Ben altijd bang dat het touwtje breekt ofzo en de meeste pluizen ook erg.
_Tara_
Geplaatst: 03-01-10 13:25
Pluisjes die achterblijven lijken mij iig niets positiefs.
o.b. ik had toen de tijd een gratis proefpakket van libresse, en inderdaad, rustig het touwtje een beetje aangetrokken, maar ook bij mij werd het 1 bolletje pluis.
Mareska
Geplaatst: 03-01-10 13:30
Ik gebruik OB en kruitvat huismerk. Ik merk eigenlijk geen verschil..
Anoniem
Geplaatst: 03-01-10 13:44
Ik gebruik OB (mini) pro comfort of Etos eigenmerk (mini).
Ik ben ook de 'geluks' vogel die nauwelijks ongesteld is.. Eerste 2 dagen redelijk wat, 3e dag bijna niks en dag 4+5 alleen voor de zekerheid nog een maandverbandje..
Alleen als ik ga sporten doe ik altijd een medium tampon in omdat ik dan wel bang ben door te lekken.
Libresse vind ik ook niet fijn.. "De enige tampon die niet pluist" zeggen ze toch altijd? Nou, één grote pluiszooi vind ik het .
alleen maar OB ook hier (normal en super ) Verder nooit een ander merk geprobeerd eigenlijk, deze bevallen prima, dus ga ook geen ander merk proberen hoor
ik ga altijd voor de OB mijn moeder neemt ze altijd mee heb 1 keer libresse gehad voor op vakantie dat waren van die lieve doosjes maar dat doe ik dus niet meer, gaf niet echt een veilig gevoel zeg maar
RelarDevi
Geplaatst: 03-01-10 13:56
OB normal en mini.
Toevallig gisteren wel tampons gehaald bij hema, prima dingen eigenlijk. Ben eigenlijk altijd huiverig om een ander merk te proberen, maar die van Hema is echt prima!
die van de Lidl zijn ook fijnnn en makkelijk open te maken! ik haat het als je zit te prutsen terwijl je m snel in moet doen en je hem niet open krijgt