Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissie schreef:Hallo,
Jarennnnlang heb ik de pil gebruikt, sinds 3 maanden ben ik hiermee gestopt....1,5 week voor de eerste menstruatie voelde ik aan de buitenkant van mn borst richting mn oksel een knobbel/schijf die behoorlijk pijnlijk was, als ik eenmaal ongesteld was verdween deze plek weer.
Nu merk ik dat ik iedere keer ong een week voordat ik ongesteld moet worden dat deze knobbel/schijf weer opkomt, ook nu weer ik kan niet op mn zij liggen van de pijn en mn bh zit ook niet lekker die drukt op die plek omdat het ook wat opgezet is.
Ik weet bijna zeker als de ongesteldheid ergens volgende week doorkomt dat de plek weer wegtrekt.
Daarom denk ik dat het ook niks ernstigs zal zijn, komt dit vaker voor als je stopt met de pil?
Het is nu door de feestdagen wat lastiger om naar de HA te gaan, maar bij de volgende menstruatie ga ik contact opnemen met de Ha, gewoon voor de zekerheid.
Pluttersput schreef:Herkenbaar, ik heb nooit gebruikt, maar ik heb wel altijd last van een hardere, pijnlijke schijf. Maar ik weet vrij zeker dat het bij mij in ieder geval een melkklier is, zodra ik ongesteld geweest ben is hij weer weg ook.