Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wel heb nog dat ik als ik ga staren of me ergens heel erg op focus of wanneer ik moe ben dat mijn oog nog wegtrekt na de buitenkant. volgens mij heeft ieder mens wel dat ie eigenlijk met één oog kijkt. ik zie als ik vooruit kijk de rechterkant van mijn neus alleen 
corientjuhh schreef:Sinds een poosje merk ik dat ik niet echt meer met mijn rechteroog kijk, maar vooral door me linker
Als ik ook een hand op me rechteroog leg zie ik alleen wat rechts van me staat niet meer, maar verder kan ik alles even goed zien
Als ik een hand op me linkeroog leg, merk ik wel dat ik moeite heb om door me rechteroog te gaan kijken
Misschien een beetje raar uitgelegd, maar waar het op neer komt is dat ik het gevoel heb dat ik mijn rechtoog voor jan joker een beetje heb.....
Zijn hier bokker die dit herkennen?
NicoleHorses schreef:Ik heb ook een oogafwijking, alleen dan in een beetje andere vorm als jou.
mijn spiertje in mijn linker oog is al vanaf mijn geboorte te veel uitgerekt geweest waardoor ik vroeger vaak heel scheel kon kijken, hier ben ik vroeger aan geopereerd geweest en nu is het minderwel heb nog dat ik als ik ga staren of me ergens heel erg op focus of wanneer ik moe ben dat mijn oog nog wegtrekt na de buitenkant. volgens mij heeft ieder mens wel dat ie eigenlijk met één oog kijkt. ik zie als ik vooruit kijk de rechterkant van mijn neus alleen
Kytha schreef:NicoleHorses schreef:Ik heb ook een oogafwijking, alleen dan in een beetje andere vorm als jou.
mijn spiertje in mijn linker oog is al vanaf mijn geboorte te veel uitgerekt geweest waardoor ik vroeger vaak heel scheel kon kijken, hier ben ik vroeger aan geopereerd geweest en nu is het minderwel heb nog dat ik als ik ga staren of me ergens heel erg op focus of wanneer ik moe ben dat mijn oog nog wegtrekt na de buitenkant. volgens mij heeft ieder mens wel dat ie eigenlijk met één oog kijkt. ik zie als ik vooruit kijk de rechterkant van mijn neus alleen
Ik heb naast de staar ook een lui oog, erg vervelend en schaam me er enorm voor
Als je met iemand zit te praten ofzo, ben ik altijd bang dat ik hem/haar zwaar scheel zit aan te staren