Flinke blaasontsteking, toch werken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 19:29

gewoon naar de ha gaan denk ik zo

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: Flinke blaasontsteking, toch werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 19:35

Ga als-je-blieft naar de huisartsenpost. Het is niet normaal dat je na zo'n kuur nog zulke klachten hebt. Weekend of geen weekend, lekker jammer dan.
De klachten die jij beschrijft horen niet, punt. Je eerste klachten leken idd ook op nierbekkenontsteking. Dat is iets wat je écht niet wilt, dus hup!

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 20:44

Hoi,

ik zou ook bellen naar de HAP!!! Al is het alleen om advies! Kijk idd uit dat het geen nierbekkenontsteking is hoor. Heb je koorts? Over dat cranberrysap; je hebt ook cranberrycapsules! Die zijn erg geconcentreerd en dan hoef je er maar één op een dag. Ik merkte wel verschil heb sindsdien geen blaasontsteking meer gehad.

Toen ik idd de titel las dacht ik dat je best kon werken. Maar als je zoveel pijn hebt, bloed plast en je urine amper op kunt houden is het absurt dat je moest komen werken. Veel beterschap en bellen hoor naar de HAP!!!

beantsje

Berichten: 9297
Geregistreerd: 09-06-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Flinke blaasontsteking, toch werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 21:11

ik ben er ook eens mee doorgelopen, had wel AB maar sloeg niet aan. toen kreeg ik nierbekkenontsteking, ben er doodziek van geweest en je kunt er ook onvruchtbaar van worden...dat risico moet je niet nemen!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-10 21:46

Onvruchtbaarheid vind ik dan toch weer een beetje eng idd :o
Ik heb hier helaas geen thermometer, maar behalve wat rillerig (maarja, ben nogal een koukleum ;) ) voel ik me niet echt koortsig.
Anders morgen toch maar ff advies vragen bij HAP.. een belletje kan geen kwaad natuurlijk.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23458
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 23:08

Je kan ook nu bellen, ze zijn gewoon wakker daar hoor!
Hoe langer je wacht hoe groter het risico dat je er iets aan overhoud. De mensen op de HAP zijn er voor mensen als jij en ze worden echt wel om minder gebeld!
Hup!!! :o

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 09:12

Heb net gebeld, gisteren ging het weer wel.
En moet weer urine langs brengen..

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-10 19:22

Nou, ff update;

ontsteking zat nog steeds in m'n urine (maar dat voelde ik al wel :') )
En de huisarts wil dat ik een kweek in het ziekenhuis laat maken omdat de AB niet aanslaat.
Verder weer nieuwe (zware) AB meegekregen, dus daar mag ik (na die urinekweek) mee beginnen op hoop van zege :+

dejavu

Berichten: 3576
Geregistreerd: 22-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:20

Hoe gaat het met je? Heb je al uitslag gekregen over de kweek?

Echt vervelend voor je. :(:) Werk je nog steeds?

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 13:32

Het gaat nu redelijk goed, heb nieuwe AB, en deze lijkt wel aan te slaan. Ik plas nu gelukkig geen bloed meer :)
Ze hebben niet gezegd wanneer ik de uitslag van de kweek krijg, dus ik bel morgen eventjes, dan zal het hopelijk wel binnen zijn.
Ik werk idd nog steeds, maar het gaat nu stukken beter, hoewel ik nog wel vaak moet plassen, maargoed, m'n collega's zijn daarvan op de hoogte ;)

dejavu

Berichten: 3576
Geregistreerd: 22-03-07

Re: Flinke blaasontsteking, toch werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:22

Kijk, dat klinkt al een stuk beter! :) Fijn dat die nieuwe kuur wel aanslaat. Blaasonsteking is zo vervelend.

Ben wel benieuwd wat de uitslag van de kweek is.

Hopelijk ben je er snel vanaf en laat de ontsteking zich daarna jaren niet meer zien. :D