ben 23, en ja voor mijn gezicht. ik had heel snel een vette huid met als gevolg veel pukkeltjes van de HA inderm gekregen, omdat het toch vervelend werd. hierdoor verdwenen de pukkeltjes, maar zat met een droge kop, dus weer smeren, en als ik begin met smeren wordt mijn hoofd gauw vet, verstopt en meteen weer pukkeltjes!
1Boefje
Geplaatst: 29-12-09 16:16
Vichy Normaderm, duur maar werkt.
En wat betreft het terugkomen van de pukkeltjes: probeer de Yazz pil eens. Meestal komt het op oudere leeftijd echt door de hormoonhuishouding.
Teddy321
Geplaatst: 29-12-09 16:17
In de apotheek zijn goede gezichtscreme's te vinden van Biodermal en tevens van Garnier en Vichy. Zijn wel uit een iets duurdere prijsklasse, maar ik denk dat jij wel dit soort creme's nodig hebt.
1Boefje
Geplaatst: 29-12-09 16:18
Teddy321 schreef:
In de apotheek zijn goede gezichtscreme's te vinden van Biodermal en tevens van Garnier en Vichy. Zijn wel uit een iets duurdere prijsklasse, maar ik denk dat jij wel dit soort creme's nodig hebt.
Dat bedoel ik
Retlaw
Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-09 16:40
1Boefje schreef:
Vichy Normaderm, duur maar werkt.
En wat betreft het terugkomen van de pukkeltjes: probeer de Yazz pil eens. Meestal komt het op oudere leeftijd echt door de hormoonhuishouding.
ik ben al bijna 3 jaar avn de pil af, en toen kwamen de pukkels pas. wil dus ook niet weer aan de pil!
In de apotheek kun je inderdaad goede cremes vinden. Zelf ben ik erg fan van de Clinique Lotion. Deze creme is redelijk aan de prijs (45 euro voor de grootste flacon), maar ik doe er dan ook zeker wel 4 maanden van en bovendien... Een trui kun je nieuw kopen (waar je ook dik voor betaald!), de huid in je gezicht niet!
De lotion van Clinique heeft voor mij helaas niet de werking gehad die ik had gehoopt (pukkels werden iets minder, maar was voor mij niet genoeg om er weer die bult geld uit voor te geven). Maar heb hier uit mijn kennisenkring veel goede verhalen over gehoord Ik had van Clinique de drie stappen versie, met een face wash, een soort tonic en een lotion.
En de producten van Garnier? zij hebben een nieuwe lijn (Pure Active) die ik zelf ook ga uitproberen zodra ik terug kom van vakantie.
Yellowfish
Geplaatst: 29-12-09 17:51
Misschien een iets goedkoper alternatief om eens te proberen; de dag-&nachtcrème met tea tree van kruidvat eigen merk ik ben fan!
mhak
Geplaatst: 29-12-09 17:52
Als jij zo n moeilijke huid hebt zou ik zeker geen spullen van Garnier gebruiken, maar de spullen van Vicky die bij de apotheek te vinden zijn. Deze zijn overigens niet zo heel duur in vergelijking met die van Clinique!
Gebruik altijd dagcreme van Clinique, superspul, huid voelt veel beter en rimpels zijn zwaar afgenomen. Niet goedkoop, maar wel erg goed.
Careano
Geplaatst: 29-12-09 21:46
Ik heb een cremetje van Els Lombaert, staat vaak op beurzen etc. is een creme met calendula en goudsbloem, en ik zweer erbij! http://www.calendula-lombaert.com/ Ik heb best wel snel last van eczeem van cremetjes en dit is echt superspul, geeft geen vette huid en verstopt de poriën niet! Ik gebruik het 2x op een dag, 's ochtends na het douchen en voor het slapengaan. Op de site is het de dag en nachtcreme, en het is niet eens duur ook, heel fijn. Die producten van Vichy etc. helpen misschien wel, maar zijn ook gelijk een heel stuk duurder.
Bienotje
Geplaatst: 29-12-09 21:54
Als je niet op zoek bent naar ervaring, maar waar een creme om bekend staat kun je net zo goed de duurste die je kunt vinden kopen. Ongetwijfeld vind die fabrikant dat zijn product bekend staat om de goede eigenschappen en er met kop en schouder boven uit steekt. Maar dat vindt elke fabrikant van zijn eigen product
Wat zoek je precies, want alleen een cremetje is waarschijnlijk niet genoeg. Een goede huidverzorging bestaat uit veel meer dan een creme, maar ook bv. reiniging van je huid en fysieke invloeden als stress/ voeding kunnen een rol spelen he