Waterproof foundation

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shattered

Waterproof foundation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 11:39

Ik ben op zoek naar een goede (en het liefst nog een beetje goedkope) waterproof foundation. Ik ga zondag zwemmen, maar heb nogal wat littekentjes in mijn gezicht waar ik normaal "gewone" foundation voor gebruik.

Welke zouden jullie mij kunnen aanraden? en werkt het echt?

Over dat het niet goed voor je huid zou zijn hoef ik niet in te zitten, mijn huid is toch al een hopeloos geval. :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 11:46

Waarom wil je met make-up op het zwembad in?

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 11:49

Omdat ik littekentjes in mijn gezicht heb waar ik me nogal verschrikkelijk onzeker over voel. ;(

Corelli

Re: Waterproof foundation

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 11:50

Ik denk dat je dat niet gaat vinden voor weinig geld :n Om met foundation te kunnen zwemmen moet hij echt heel erg waterproof zijn en dan kom je bij echt "bijzondere" make-up/schminck uit volgens mij..Geen (goedkope) huismerk foundation in ieder geval :n

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 11:51

Bestaat er wel een waterproof (lees: zwemproof) foundation??
Ik heb foundation van Max-factor: Lasting performance. Deze is waterproof als 't gaat om regen e.d. Maar niet 'zwemproof'.

Ik denk dat je -als 't bestaat- inderdaad bij de wat duurdere producten uitkomt.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 11:54

Oke, dat is jammer..
Het gaat echt maar om één keertje namelijk, vind het een beetje zonde om daar dure foundation voor te kopen.. :n

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 11:56

Ik denk niet dat die bestaat.. je hebt wel foundation voor wat regendruppels maar als je echt onder water gaat denk ik niet dat het blijft zitten.. :n

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:29

Ik denk ook dat waterproof foundation niet bestaat. Ik heb ook het liefst altijd foundation op als ik naar iets openbaars ga zoals het zwembad, dus jammer maar helaas voor ons.. ;)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:31

Shattered schreef:
Oke, dat is jammer..
Het gaat echt maar om één keertje namelijk, vind het een beetje zonde om daar dure foundation voor te kopen.. :n
Maar wat doe je dan die andere keren als je gaat zwemmen?
:(:) voor jou iig omdat je je er onzeker door voelt..dat is niet leuk.

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 18:50

Ik ga daarom niet zo vaak zwemmen, meestal is het in de zomer een stuk minder omdat ik dan ook bruiner ben, valt het wat minder op. :D (heb een hele lichte huid en daar zie je dus alles op) In de zomer is mijn huid ook wat rustiger :).

Dan maar even op mijn tanden bijten dus.. Ik denk dat ik gewoon spatwaterproof neem en kijk hoe lang dat blijft zitten.

Het is een klein complex geworden van mij, ik draag eigenlijk altijd foundation (niet zwaar volgeplamuurd, maar alleen de plekjes), zonder voel ik me lelijk.. Heb heel lang flink last gehad van acne, nu is het een stuk rustiger maar je blijft altijd wel wat plekjes en littekentjes houden..

Ik denk dat het altijd krampachtig foundation willen dragen ook een overblijfsel is van de acne.. Het is niet leuk om een lelijke huid te hebben :n .. Dan zeggen sommige mensen altijd wel zo makkelijk "Kijk dat meisje, helemaal ondergeplamuurd!" (niet bij mij, maar heb het wel eens horen zeggen naar anderen) terwijl degene die het roept een prachtig egaal huidje heeft..

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 20:45

Weetje wat het ook is, als je gaat zwemmen en iedereen zonder make up enzo is, dan is het ook weer een stukje leren kennen van elkaar, uiteindelijk hoort het toch bij je, of je nou wil of niet ;)