Een paar jaar geleden heb ik eens een bril van de hans anders gehad, en dat was een regelrechte ramp. Ik heb nogal gecompliceerde glazen, en ik had dan ook de overtuiging dat ze verkeerd in het montuur zaten. Daarnaast was het montuur schots en scheef en veel te groot afgesteld. Na een boel geklaag, vele dagen hoofdpijn, en een verkoopster die me verzekerde dat het montuur prima was, en de glazen er in zaten zoals ze horen ben ik toch maar naar een echte onafhankelijke opticien geweest om de boel te laten controleren, en inderdaad, de sterkte klopte niet, en de cilinder was verkeerd ingezet. Sindsdien koop ik eigenlijk altijd mijn brillen bij die onafhankelijke echte opticien (opticien " 't brilleke" in Nijverdal). Nou ben ik verhuisd, en loont het de moeite niet om nog weer daar heen te gaan: vanaf hier is het twee uur reizen. Ik ben eens rond gaan kijken, en bekeken hoe het met mijn verzekering zit, en Eye Wish groenenveld lijkt me een redelijk betrouwbare winkel hier in de buurt (beter dan de Hans Anders en de Pearle in ieder geval).
Nou vroeg ik me af of dit ook het niveau "brillenwinkel" is of dat dit ook echt goed opgeleide opticiens zijn, met verstand van zaken? En:
Of jullie me aanraden hier een bril te kopen?
Alvast bedankt voor de tips en adviezen
Ben toendertijd eerst bij perl geweest, die mensen joegen me de stuipen op het lijf (ik mocht echt niet meer autorijden zolang ik geen bril had!!!) terwijl ik alleen zo'n groen lichtje had moeten bekijken.
) declareren i.v.m. de tweejaarlijkse termijn. Dus dat heb ikzelf al uitgezocht.