Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nanova schreef:... en soms eet ik heel veel en kort daarna weer misselijk.
Citaat:moet zeggen dat ik me wel iets beter voel wanneer ik eet. (maar niet ervoor of erna)
Citaat:. maar dat voelt meer als drinken ik wil ook wat kauwen hebben jullie een idee?
), dan probeerde ik altijd kleine beetjes cola te drinken en 'droogvoer' te eten. Dus toastjes, koekjes, chips...En echt elk uur een beetje, want zodar mn maag leeg was/ik honger had, dan werd ik misselijk.

phormicola schreef:Wat bij mij altijd erg goed helpt is de oude vertrouwde boterham met pindakaas. Lekker margarine of roomboter eronder, op volkorenbrood. Misselijkheid is dan vaak onder controle.

pharagirlke schreef:volkoren brood en pindakaas lijkt me geen goed idee op een maag die geïrriteerd is... Heb net een maagontsteking achter de rug en dergelijke dingen hield ik echt niet binnen
Probeer zo licht mogelijk te eten en inderdaad eens mee naar de dokter... Je hoort niet steeds misselijk te zijn.
. Maar dan wel gewone pindakaas, niet met stukjes.

nu aan de antibiotica, en de misselijkheid is gelukkig zo goed als weg. De rest helaas nog niet.. 

Zonnebloem schreef:Maak je je dan niet onbewust zenuwachtig dat je zwanger kan zijn?
Als je denkt zwanger te zijn kan een lichaam een hoop rare dingen doen?
Ik was eens een paar dagen overtijd, was bang dat ik zwanger was en opeens gingen mijn borsten zeer doen en moest ik s'morgens overgeven etc. Toen ik weer ongesteld was verdwenen mijn klachten ook opeens.
Maar TS ik hoop dat je je snel weer beter voelt