Ik heb nog nooit een topic op MW geopend, maar nu heb ik er toch even behoefte aan.
Ik heb namelijk sinds een aantal weken spierpijn. Elke dag heb ik wel ergens spierpijn, terwijl ik niks bijzonders doe. In mijn benen, armen, schouders, nek, rug, en ga zo maar door. Bijna elke dag wel ergens anders, alleen in mijn rug en linkerbil heb ik al weken last.
Ik wordt er een beetje zat van.
Ik ben 19, nooit problemen met mijn gezondheid. Wel snel een klein beetje grieperig, maar ach, prima mee te leven.
Ben redelijk sportief, goede conditie, doe de opleiding Fysiotherapie en ben daar ook gecheckt op triggerpoints in de klas, maar ik was de enige waar we geen triggerpoints konden vinden (zijn wel studenten, dus misschien niet heel goed, maar het zegt wel wat).
Een paar weken geleden begon de spierpijn dus, en iedereen zei dat het wel griep zou zijn.
Maar nu twijfel ik daar toch aan.. Ik heb geen koorts denk ik, ben verder ook niet ziek.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken, is dat mijn hartslag iets sneller is dan normaal, maar dat is nu al minder geworden en ik weet niet of het hiermee te maken heeft. (Kan misschien duiden op koorts, maar ik heb niet het gevoel dat ik koorts heb, of heb gehad)
Ook heb ik die weken al last van mijn rug, wat ik nooit eerder heb gehad.
Heeft iemand hetzelfde of weten jullie wat het kan zijn?
Ik zit eraan te denken om toch de huisarts te bellen, maar weet niet of het zinvol is.