Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hittepit_12 schreef:Ik heb wel eens gehoord dat je het met ketchup masker kan behandelen,ik zou het zelf niet meer gaan behandelen laat dat maar aan de kapper over.
( overgens wel donker over donker gedaan hierbij ) hittepit_12 schreef:Wat ben je kwijt voor 2 liter ketchup hooguit 3 euro ofzo,moet je het mee redden denk zo.
Citaat:ik zou het zelf niet meer gaan behandelen laat dat maar aan de kapper over.
Rienn schreef:Ik heb van mezelf wel eens groen haar, en de kapster vertelde mij dat ik het met zilvershampoo moest wassen. Je kunt het in ieder geval proberen..
CleovG schreef:Ik heb echt altijd al een foto van deze kwestie willen zien... Heb je er heeeeel toevallig een foto van??
Bij de kapper kunnen ze er ontkleuring in doen, dan gaat de groene gloed er van af, andere oplossing kan ik er niet voor bedenken.
Valentinow schreef:Rienn schreef:Ik heb van mezelf wel eens groen haar, en de kapster vertelde mij dat ik het met zilvershampoo moest wassen. Je kunt het in ieder geval proberen..
Dat is eerder voor het geel uitslagen, haha weer de kleurplaat paars en geel staan overeen en neutraliseren elkaar.
Maar van zilvershampoo wordt je haar sowieso witter.. Maar dat zou ik nu even niet op het groene doen..
vandaar.
Rienn schreef:Heb ik geen verstand van hoor, lees groen en bedacht me opeens dat de kapster dan eens zei.
Ik ben blond, en in de zomer nog blonder en als ik dan ga zwemmen krijg ik groen haarvandaar.