Kaak gebroken!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sassii

Kaak gebroken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 19:36

Hallo.

Ik ben nu 11 jaar,
toen ik 2 jaar was ben ik op het spoor gevallen, en heb toen ook mijn kaak gebroken. (daar zit ook nog een heel moeizaam verhaal bij, als je dat wilt weten moet je me ff een pb sturen ;)).

Ik krijg nu steeds meer pijn in mijn kaak :s.
Terwijl het al iets van 9 jaar geleden is...

Wie weet waar het aan kan liggen?

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 19:40

Ik heb oko toen ik in groep 4 zat een ongeluk met mijn gebit gehad, toen ik 12 was ging het echt pijn doen, toen is er een wortelkanaalbehandeling gedaan, toen ging het een poosje goed maar later deed het weer pijn. ik weet niet goed hoe het komt maar het kan dus dat je later pas pijn krijgt.

stuur maar pb als je wil weten wat er precies is gebeurd :)

edit: ik denk dat je sowieso even naar de tandarts moet, anders even vragen tijdens een controle.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 19:43

Saleisha schreef:
Ik heb oko toen ik in groep 4 zat een ongeluk met mijn gebit gehad, toen ik 12 was ging het echt pijn doen, toen is er een wortelkanaalbehandeling gedaan, toen ging het een poosje goed maar later deed het weer pijn. ik weet niet goed hoe het komt maar het kan dus dat je later pas pijn krijgt.

stuur maar pb als je wil weten wat er precies is gebeurd :)

edit: ik denk dat je sowieso even naar de tandarts moet, anders even vragen tijdens een controle.

Ik ben blij dat iemand hier wat vanaf weet :D.

sullebulle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 20:00

Als je er last van hebt, even op controle bij de kaakchirurg. (via een verwijzing van de dokter of gewoon rechtstreeks een afspraak maken als je er nog geregeld komt) Ik heb een kaakoperatie gehad en heb soms ook nog last ervan. De operatie is nu 1 jaar en 4 maanden geleden, als ik last heb, is het meestal van het kaakgewricht.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 20:15

sullebulle schreef:
Als je er last van hebt, even op controle bij de kaakchirurg. (via een verwijzing van de dokter of gewoon rechtstreeks een afspraak maken als je er nog geregeld komt) Ik heb een kaakoperatie gehad en heb soms ook nog last ervan. De operatie is nu 1 jaar en 4 maanden geleden, als ik last heb, is het meestal van het kaakgewricht.

Oké! Bedankt :D.