Je bent echt niet te dik! Wat je er aan kunt doen?? Gewoon echt eerlijk naar je zelf kijken! Ik weet niet wat je zoal eet op een dag, maar gezond eten kan nooit geen kwaad, maar over je gewicht had ik mij niet te druk gemaakt!
Nessa
Geplaatst: 18-12-09 19:08
Je bent wel íets aan de zware kant voor jouw leeftijd. Dan kom ik gelijk met de vraag, snoep je veel? Als je dit doet, minder doen. Ga lekker sporten. Je voelt jezelf ook echt een stuk fijner als je sport.
Verder lijk je me echt niet dík ogen. Zoals ik al zei, heel iets zwaarder dan zou moeten. Praat er ook eens over met je ouders. Het is ook niet de bedoeling dat je anorexia oid gaat ontwikkelen.
En het belangrijkste is! Wees blij met jezelf. Uitstraling is veel belangrijker dan hoe zwaar je bent! Veel mensen vinden mij een leuke meid, en ja, ik heb echt overgewicht
je gaat straks waarschijnlijk groeien dan ben je niet te dik meer!
Thats_Me
Geplaatst: 18-12-09 19:11
Sommige groeien eerst in de breedte en daarna in de hoogte. Terwijl anderen eerst in de hoogte en dan pas in de breedte gaan groeien. Op jouw leeftijd zit je nog volop in de groei zolang je gewoon normaal eet niet te veel snoept en aan sport doet zou ik me echt nergens zorgen over maken.
L_iek
Geplaatst: 18-12-09 19:13
Nessa schreef:
Je bent wel íets aan de zware kant voor jouw leeftijd.
M, dan heb ik wel echt dik overgewicht dan als dit al aan de zware kant is..
weet ook niet waar dat aan ligt hoor, maar wist wel dat dat zo was.
Maar voor TS, probeer je er niet te druk om te maken. Want scheelt echt niks. Gewoon minder snoepen, kies een leuke sport uit en verder gewoon lol maken