Zeurende hoofdpijn rond ogen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

Zeurende hoofdpijn rond ogen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 08:29

Hallo,

vandeweek ben ik ziek geweest (verkoudheidje) Heb ook iets verhoging gehad, alles zat dicht, moeilijk praten, maar verder niet noemenswaardig (Geen diarree of overgeven), Nou had ik toen al last van hoofdpijn maar die is nu erger geworden, ik ben niet verkouden meer, maar ik word gek van de zeurende hoofdpijn, die straalt van mijn voorhoofd naar mijn ogen en slaap, als ik voorover hang voelt mijn hoofd dubbel zo zwaar aan de voorkant maar het is geen scherpe pijn of wat dan ook, het bonkt ook niet, ik word er mee wakker, gedurende de dag wordt het dan wat minder en later op de dag weer erger (avond).

Wat zou dit kunnen zijn?

Iris82

Re: Zeurende hoofdpijn rond ogen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 08:38

Zou het geen holte onsteking kunnen zijn?
Hoe voelt het als je erop tikt met je vinger?

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 08:42

Ik krijg daar altijd last van als ik heel moe ben. Mijn lichaam geeft aan dat ik moet slapen. Maar als ik jou was zou ik er even mee naar de dokter gaan :j

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 08:52

ja zat ik ook aan te denken iris, maar als ik erop tik heb ik er geen last van, maakt het niet erger ofzo, het leidt zelfs af waardoor ik er even wat minder last van heb.

Vermoeidheid zou kunnen pion (ik hoop dat eigenlijk) ik blijf maar door rennen en doen terwijl eigenlijk ik gewoon moet slapen, maarja, gaat ook niet altijd...

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 08:58

Of je holte's zitten gewoon nog verstopt en dat 'drukt' waardoor je hoofdpijn krijgt. ;)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 09:18

mja, ik denk gewoon dat het een lichte zwelling is, mag nog niet bijholteontsteking genoemd worden, ellende is: wat is de oorzaak? Had nergens last van toen ik verkouden was, maar nu het kouder wordt komen mijn collegas gezellig binnen roken (waar ik ERG allergisch voor ben en meestal ook resulteert in oorontstekingen, hoesten etc) en aangezien ik toch al wat ziekjes was (alle symptomen zijn nu weg, alleen nog een beetje vage stem :p) heeft het waarschijnlijk zijn slag geslagen... En bedankt collegas! Naja, docter belt me om half 4, ben benieuwd wat die zegt.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 09:26

Maar als je verkoudheid weg is, betekend dat nog niet dat al je holtes ''leeg'' zijn.
Dus het kan best een samenhang zijn met het roken waar je allergisch voor bent en dat je holtes vol zitten. ;)