wat doen jullie met je haar?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvettee_4

wat doen jullie met je haar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 19:35

Mijn haar reukt echt altijd zo erg naar paard als ik bij de paarden ben geweest,
en meestal was ik het dan maar gelijk. Maar ik wil er sowieso altijd 1 dag tussen hebben voordat ik het weer was want anders word het alleen maar vetter.
maar ik vroeg me af wat jullie doen als jullie haar nogal meurt?

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:37

Ik was het elke keer als ik bij de paarden ben geweest. Dus bijna elke dag :o Ik weet dat het niet goed voor mn haar is, maar als ik het niet was voel ik me zo vies. Volgens mij is er iets te koop wat je in je haar kan spuiten als het bijvoorbeeld naar rook ruikt. (meen me te herinneren dat mijn zusje zoiets had) Misschien helpt dat ook tegen paardengeur.

MRIIIS

Re: wat doen jullie met je haar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:38

Tot nu altijd 1 keer per week bij de paarden, maar nu 4 keer, dus vraag me ook wel af hoe ik dat ga doen met m'n haar. Ik wil het eigenlijk niet elke dag wassen, dus misschien dat iemand hier de gouden tip heeft? *D

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:39

Ik was het ook gewoon iedere keer als ik naar de paarden ben geweest.. Heel vervelend dat het dan sneller vet wordt, maar ik wassen moet ik het toch heel vaak door de paarden. En het voelt echt niet fijn als je haar nog naar paard ruikt, ik voel me dan gewoon vies...
Of iemand moet een gouden tip hebben? :))

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 19:43

ik had eerst zoon flesje van guhl, de roze, maar die hebben ze nergens meer. nu heb ik een paarse maar die helpt niet echt tegen de geur.

FromNorway

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:46

Lekker blijven stinken, of gewoon wassen...

Je kan uiteraard ook door een varkensstal heenwandelen. Dan stinkt het in ieder geval niet meer naar paard...

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:47

FromNorway schreef:

Je kan uiteraard ook door een varkensstal heenwandelen. Dan stinkt het in ieder geval niet meer naar paard...

:D :+

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:48

FromNorway schreef:

:D

Ik was het om de dag en ben elke dag bij de paarden. De 2e dag draag ik het altijd in een staart, dan verspreidt de geur zich niet zo. :)

edit: petje op bij de paarden en in een staart dragen als je er bent zorgt dat t iets minder gaat ruiken overigens.

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:48

gewoon shampoo kopen die je elke dag kan gebruiken :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:49

lekker fries (ofzoiets) van andrelon.....ff spuiten en dan is het wel ok :D
maar ik was liever...alleen heb je soms situatie's dat je niet snel even je haar meer kan wassen :o

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 19:49

FromNorway schreef:

hahaha maar naar varken stinken lijkt me ook niet echt lekker..
naja kan het altijd een keer proberen natuurlijk..
een meisje die ik ken (niet bij de paarden xD) die stinkt ook nogal vaak naar paard. en dat is niet fris xD weet niet of ze uberhaupt wel douchet na de paarden maarja tis niet echt lekker

edit; @Ir111
dat is wel een goeie idd, die gaa ik eens proberen. of gewoon een muts natuurlijk dat is wel lekker nu met die koude dagen!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:51

Tja ik heb dit ook, heb er zo'n hekel aan dat ik mezelf ruik en vooral zo'n "paardenluchtje" als je op school bent bijvoorbeeld. Dus ik was het dan maar elke dag want anders blijf je met die lucht rond lopen. Heb nu ook shampoo voor 'iedere dag' maargoed... kan ook wel met gewone. Dan maar wat vaker wassen, beter dan stank of vet haar vind ik dan :Y).

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 19:53

Mijn hele lichaam ruikt altijd naar paard als ik er ben geweest, maar mijn haar nooit... := Maar meestal was ik het altijd wel. Je zou er een beetje creme/serum met een lekekr geurtje in kunnen doen?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:01

Ik was het altijd als ik bij de paarden ben geweest.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:13

Ik was het ook altijd als ik bij de paarden ben geweest! Ga dan zoiezo douchen. Dus iedere dag. Want ga 7 keer per week naar mijn paard.

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:30

Je hebt van die spray om je haar weer fris te maken. Ik spray dat erin en de geur is dan zo goed als weg :) ! Van verschillende merken verkrijgbaar!

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:35

Mijn haar ruikt helemaal niet naar paard en en sta er meerdere keren per dag tussen. Teminste niet dat ik zelf kan ruiken :+
Vind het hele naar paarden ruiken idee eigenlijk maar onzin, volgens mij zit het meer tussen de oren dan dat je daadwerkelijk naar paard ruikt. Ben zo vaak ergens naar toe gegaan (wel in schone kleren dan) als ik net bij de paarden ben geweest, en heb gewoon gevraagd: ruik je paarden aan mij?
Maar nooit een bevestigend antwoord gekregen :D

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 20:38

@raggel,
je kan wel heel erg naar paard ruiken hoor.. zoals ik al zei ken ik een meisje die zich dus niet douchet en wel schone kleren (denkik) aan trekt maar toch stinkt ze gewoon echt heel erg.
ik heb wel erg lang haar misschien dat het dan wel erger is maar ik ruik het wel heel erg

nicolailover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:39

ik doe haren in een staart en dan petje op

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:39

Ik was het ook elke dag, en ik ga haast elke dag naar mijn paarden toe. Mijn haar stinkt na tijd altijd zò heftig, dat is gewoon niet normaal :=

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:49

Yvettee_4 schreef:
@raggel,
je kan wel heel erg naar paard ruiken hoor.. zoals ik al zei ken ik een meisje die zich dus niet douchet en wel schone kleren (denkik) aan trekt maar toch stinkt ze gewoon echt heel erg.
ik heb wel erg lang haar misschien dat het dan wel erger is maar ik ruik het wel heel erg

Maar stinkt ze gewoon of naar paard, dat is nogal een verschil. En ja als ik me 1 keer in de week douch, ja dan stink ik ook naar paard, wie niet. Maar door gewoon een keer de stal in te lopen en te knuffelen of wat dan ook, ga je volgens mij toch niet zo vreselijk van stinken dat het niet te harden is.
Kijk mesten en rijden (incl zweet(cap)) vind ik wat anders..

Maar goed het is ook wat je gewend bent, ik ruik mijn hele leven al niets anders dan paard en mensen die bij paard zijn geweest :)

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:51

-
Laatst bijgewerkt door Shattered op 16-12-09 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:52

Ik was sowieso elke dag m'n haar, anders is het juíst vet en voelt het niet lekker aan.

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-09 20:57

Raggel schreef:
Yvettee_4 schreef:
@raggel,

Maar stinkt ze gewoon of naar paard, dat is nogal een verschil. En ja als ik me 1 keer in de week douch, ja dan stink ik ook naar paard, wie niet. Maar door gewoon een keer de stal in te lopen en te knuffelen of wat dan ook, ga je volgens mij toch niet zo vreselijk van stinken dat het niet te harden is.
Kijk mesten en rijden (incl zweet(cap)) vind ik wat anders..

Maar goed het is ook wat je gewend bent, ik ruik mijn hele leven al niets anders dan paard en mensen die bij paard zijn geweest :)

nee wel echt naar paard. ja af en toe heb ik het ook niet door maar al sta ik dan onder de douche en ik ruik aan me haar dan stinkt het echt vreselijk XD naja stinken, vind paarden niet echt meer stinken eigenlijk maar gewoon zo'n geur

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-09 20:59

Ik moet zeggen dat ik er bijna nooit last van heb, misschien na een hele dag maar na 4 uurtjes echt niet. :n

Ik was mijn haar wel elke ochtend, dus misschien dat dat meespeelt?