Bloed onderzocht en het is weer weg na een lange rust periode. Maar de hoofdpijn blijft. Aspirine helpen niet, net als ibroprufen helpt ook niet bij lang gebruik krijg ik ook maagklachten. Weer terug naar huisarts deze neemt een te lage bloeddruk waar. Medicijnen om bloeddruk te verhogen meer koffie drinken en zout eten. Wordt iets beter maar niet voor lang. Door verwezen naar neuroloog. CT-scan gemaakt niets te zien. Doorbloeding gemeten van het hoofd ook goed. Nog wat dingen maar niks. Verschillende medicijnen geprobeert maar geen verschil. Fysiotherapie ivm met verkramping van de nekspieren. Hierdoor zouden zenuwen klem gaan zitten en kan men hoofdpijn krijgen aan de voorkant van het hoofd. Als was verkrampt zes weken therapie gehad. Maar hoofdpijn ging niet weg. Weer naar de neuroloog. Tja zegt hij het is een spanningshoofdpijn veroorzaakt door stress. Wat raar ik stress?
Ik heb geen werk, geen inkomen. Altijd hoofdpijn
Nu heb ik spierontspanners maar het doet helemaal niets. Vooral snachts heb ik er veel last van kan er niet van slapen. Constant geklingel en gebonk in mijn hoofd. In spanning zoals een berg op fietsen of lopen gaat bijna niet dan heb ik het gevoel dat mijn hoofd uit elkaar klapt. Te veel warmte wordt ik ook gek van. Dus ben blij dat het buiten vriest lekker koel aan mijn kop. Lawaai of muziek kan ik ook niet hebben.Eind januari moet ik weer terug naar de neuroloog.
Vroeger had ik ook wel eens hoofdpijn maar niet zo erg als de laatste jaren. Ik weet me echt geen raad. Wie herkent dit? En wat doen jullie er aan?