Het zit zo:
Eind oktober/begin november ben ik door omstandigheden (overlijden, geen zin om details te vertellen) 2 weken thuis geweest. Na die 2 weken ben ik weer gaan werken, 4 dagposten en het weekend de nacht. Maandag dus geslapen, voelde me 's avonds al niet al te best maar dat heb ik wel vaker na die nachtposten, het haalt je ritme gewoon overhoop. Maar maandagnacht werd het erger, dinsdag en woensdag plat gelegen (griepachtige symptomen), moest toch niet werken en dacht dat het wel op 2 dagen voorbij zou zijn. Hoe verkeerd was ik

Donderdag opgestaan om te gaan werken, maar dat zou 'm niet worden, dus gebeld naar het werk en naar de dokter gegaan. Griep .. Hij dacht een soort keelvariant (omdat ik enorme keelpijn had), mexicaanse of niet kon hij niet zeggen (maakt verder eigenlijk ook niet uit) maar gewoon nog een paar dagen uitzieken, maandag zou ik vast kunnen gaan werken.
Nou
Vrijdag ben ik beginnen hoesten, en dat werd alleen maar erger. Dus zondag gebeld naar mijn werk dat ik maandag echt nog niet kon gaan werken en maandag weer terug naar de dokter. Hmm, toch maar een foto laten nemen. Tuurlijk, een hele mooie longontsteking
Nu zijn we bijna een maand verder en zit ik nog steeds thuis, heb de toestemming om zaterdag te gaan werken en ik wil ook echt gaan werken, heb al lang genoeg thuisgezeten. Nu was de planning om deze week conditie terug op te bouwen, want ik heb dus niks meer .. Vrijdag ben ik voor het laatst naar de dokter geweest, daarna nog even buiten, zaterdag weer even buiten, zondag een uurtje naar mijn pony (en ik was werkelijk doodop toen ik terugkwam
) en gisteren opgestaan met enorme keelpijn
Dus .. hoe moet ik dit aanpakken?
Want het leuke weer van nu helpt ook niet mee moet ik zeggen
Toch maar proberen elke dag naar buiten? Wat beweging, wat dingen doen?
Of lekker warm binnen blijven?
Zaterdag moet ik gewoon gaan werken, ik heb nog maar een tijdelijk contract en het heeft allemaal al lang genoeg geduurd
Iedereen begrijpt het wel, toen ik die eerste foto ben gaan laten maken ben ik langs het werk gegaan (ik werk in het ziekenhuis
) en toen zeiden ze dat ik eruit zag als een wandelend lijk .. altijd leuk om te horen
Ben toen het wat beter ging nog eens geweest en toen zeiden ze dat ik er nog steeds niet goed uitzag en dat ze mij voor januari niet terugverwachten. Maar ik wil toch echt wel gaan werken .. moet met kerstmis werken en dat wil ik gewoon doen .. Dokter zei vrijdag dat ik maar gewoon elke dag een beetje naar buiten moest en zo wat conditie terug opbouwen en dan zou het zaterdag wel lukken. Maarja, vrijdag vroor het nog geen -2 overdag
Dat weer doet mij naar mijn gevoel echt geen goed
Dus weet ik niet wat het beste is om te doen ... (heb trouwens ook vitaminen die ik elke dag moet nemen die me wat zouden moeten helpen).Er zijn vast wel mensen met ervaring met een (zware) longontsteking (kantje boord ziekenhuis, het is omdat zowel mijn moeder als ik in de medische sector zitten dat we weten wanneer het nodig is echt naar het ziekenhuis te gaan dat ik thuis mocht blijven, maar het heeft niet veel gescheeld of we moesten op een bepaald moment toch gaan) ... hoe hebben jullie dat terug opgebouwd? En is het aan te raden bij zo'n koud weer gewoon naar buiten te gaan of is het beter binnen te blijven en hopen dat het op het werk gewoon gaat gaan? (is 8u werken natuurlijk).
maar ik weet eigenlijk niet hoe dat gebruikelijk is bij ons (aangezien ik er pas werk, heb die personen nog nooit gezien

(en hopen dat het niet terugkomt