Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MLoeser schreef:Hebben de artsen ook al goed naar je rug gekeken? En hoe oud ben je? Doe je vaak (zwaar) tilwerk? Want het zou dan misschien weleens een hernia kunnen zijn. Maar het kan ook gewoon spit zijn. Heb je ook erg veel last van.
Naar Nijmegen geweest en nu moet ik de 24e een nieuwe MRI-scan laten maken en daarna geopereerd worden..Talisa schreef:Ik zou eens een afspraak maken met een chiropractor (beter bekend als 'kraker') bij jou in de buurt
MLoeser schreef:Oke, ik zou dan zelf denken aan spit, geen hernia, maar het kan net zo goed iets anders zijn hoor. Ik heb zelf spit gehad, en kon alleen maar met veel pijn liggen, maar je moet dan juist in beweging blijven. Wat zeggen de artsen ervan? Hebben ze een idee? Anders kan je het beste voor een second opinion gaan. Zo is het voor jou niet prettig, en met de juiste diagnose volgt hopelijk ook snel de juiste behandeling.
Hannah_Menno schreef:Laat er asljeblieft nog eens goed naar kijken! Ik ben door onze huisarts van het kastje naar de muur gestuurd en deze wimpelde mijn pijn af als spit.. Tot we naar een een vriend van ons gingen (ook huisarts) en deze zei dat het waarschijnlijk een hernia is.. MRI-scan laten maken en inderdaad.. en het is géén kleintje..Naar Nijmegen geweest en nu moet ik de 24e een nieuwe MRI-scan laten maken en daarna geopereerd worden..
Loop er niet te lang mee! Onderneem alsjeblieft actie! Je bent nog jong!
Hannah_Menno schreef:Vragen of er een nieuwe scan gemaakt kan worden! Kunnen ze je onderste lendel niet losmaken d.m.v. fysiotherapie?
S_R_A_H_A schreef:Hallo, ik kom het tog ook maar even hier zetten en es zien naar jullie reacties.
Ik begon 5 jaar geleden enorm veel last van mijn schouders te krijgen , ik kon geen turnlessen meer meedoen alleen nog lopen.
Nu moest ik dit jaar doordat ik een frozen sholder kreeg kinesitherapie gaan volgen. Nog geen 2 weken later had ik het in mijn rug. Ik kon niet ligggen, niet zitten, stallen uitmesten was dan wel helemaal ten boze. Ik heb hier platen en scan van laten nemen en het enige wat ze zagen was dat men bekken scheef waren, ik een te holle rug had. Maar dat dit aangeboren is. Nu begin ik weer heftige pijnen te krijgen en is het alsof 1 stuk schouderblad eruit steekt.
Hebben jullie dit ook al eens gehad ?