Ik kon verder geen topic vinden die hier over gaat (of ik heb niet goed gezocht) dus open ik er een.
Het duurt nog even voordat de lente weer begint maar hooikoorts is bij mijn vriend ieder jaar weer een probleem.
Sinds een paar jaar heeft hij er last van en het lijkt wel alsof het ieder jaar erger wordt.
Tranende ogen, jeukende en rode ogen, een verstopte neus, het zijn allemaal dingen waar hij last van heeft.
Hij heeft al vanalles geprobeerd: tabletjes die we bij de drogist hebben gekocht die hij dagelijks moet innemen maar die helpen niet.
Ook gebruikt hij oogdruppels en neusspray maar dit is maar een tijdelijke oplossing, na een half uur beginnen de symptomen weer.
Zijn er nog meer mensen die last hebben van hooikoorts? En wat doen jullie er aan? Zijn er ook mensen die ervaring hebben met een homiopaat? Of zijn er misschien mensen die er over heen gegroeid zijn dus bij wie het op een gegeven moment over gaat?
Mijn vriend zit nu al ontzettend op tegen de lente terwijl dat juist zo'n mooie periode van het jaar is.
Hopelijk hebben jullie tips en oplossingen!!!