Raar gevoel wat later echt gebeurt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vanky

Raar gevoel wat later echt gebeurt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 12:11

Hoi Bokkers ,

Een half jaar geleden kregen we tehoren dat mijn verzorgfries weg moest omdat de eigenaar rugsroblemen had.
Daar had ik niet echt veel moeite mee want ik dacht het is het beste voor haar dus oké..
Maar ineens ging het allemaal heel erg snel, de eigenaar kreeg een mailtje uit spenje dat ze intresse hadden dus allemaal filmpjes gestuurt en binnen een week was ze weg..
De dag voordat ze wegging had ik wedstrijd dichtbij waar het paard stond dus we reden terug en toen zij me moeder: Zullen we nog even langs gaan ?
Dus ik waarom niet ze gaat morgen weg.
Maar ik had er echt totaal geen moeite omdat ik er 100% zeker van was dat ze niet weeg ging en dat ze terug zou komen echt 100% zeker wist ik dat ik er over 3 weken weer op zou zitten.
Maargoed het paard ging opweg naar spenje en binnen 4 dagen waren ze daar pas door pech want ze moesten 1 nacht extra op een manege logeren omdat je auto naar de garage moest.
Emaal daar aangekomen paard uitgeladen 1 nacht daar gebleven en weer terug gereden in 2 dagen .
Thuis aangekomen gregen ze na ongeveer een week een mailtje dat het niet goed ging , zo liet zich expres vallen , ze bonkte met haar hoofd tegen de palen van de onloopstal en er was niets tegen te doen , ze viel ook heel erg weel af ..
En jahoor na 2, 5 weeken stond ze weer in haar eigen vertrouwde stalletje en dat ik er weer na 3 weken op :D Daar weer een jaar gebleven en nu weer verkocht naar texel waar ze het super naar d'r zin heeft en elke dag buiten staat , om de bag maakt ze een buiten rit :D

Sorry voor het vage verhaal maar ik moest het gewoon even vertellen aan jullie omdat ik het zelf best wel raar vond :o

Hebben jullie ook wel eenszoiets gehad ?

Mareeq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 17:51

ik kan me goed voorstellen dat een paard wat een nederlands klimaat gewend is.. het niet zo naar z'n zin heeft in spanje :P

ik heb weer iets anders.. ik reed namelijk altijd paard bij een vrouw die paarden verhuurde,
en ik heb altijd gezegd:
Met mijn eindexamengala van havo, ga ik op dat paard er naar toe... en dus een paar jaar later, ben ik dus ook eigenaar van dat paard geworden :P alleen zat het eindexamen er niet meer in :P

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 17:57

Mareeq schreef:
ik kan me goed voorstellen dat een paard wat een nederlands klimaat gewend is.. het niet zo naar z'n zin heeft in spanje :P

ik heb weer iets anders.. ik reed namelijk altijd paard bij een vrouw die paarden verhuurde,
en ik heb altijd gezegd:
Met mijn eindexamengala van havo, ga ik op dat paard er naar toe... en dus een paar jaar later, ben ik dus ook eigenaar van dat paard geworden :P alleen zat het eindexamen er niet meer in :P

Nee idd maardat heeft ze altijd al gehad hoor als ze ergend anders heen gign was er de eeste 2 maanden niets mee te doen je kon dr niet eens uit het land halen :o