Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik heb dit jaren geleden gehad (1x op mijn 14e en 1x op mijn 21e) en ben er ook nog doof bij geworden, huisartsen vertikten het om mij door te sturen naar het ziekenhuis. Toen ik eindelijk in het ziekenhuis kwam was het te laat. Mijn evenwichtsorganen zijn nooit meer hersteld
. Ik kreeg van de huisarts pillen voor de ziekte van Meniere, alleen jammer dat ik dat niet had. Het heeft bij mij jaren geduurd voor ze wisten wat ik had, ik hoop voor jou dat het echt van de griep komt en dat je snel hersteld. Bij mij heeft het maanden geduurd voor ik weer redelijk normaal kon functioneren, de eerste tijd kon ik alleen maar op 1 kant liggen omdraaien of op een andere manier liggen daar werd ik kostmisselijk van omdat alles draaide. En nog steeds heb ik een dronkemansgang vooral in het donker en bij vermoeidheid (en dat ben je snel als je je evenwichtsorgangen moet compenseren met zicht en gevoel (in de zin van dat je grond onder je voeten voelt) ), erg moeilijk en ik hoop voor je dat dit echt een tijdelijk ongemak is veroorzaakt door de griep.Kaatje64 schreef:De tabletten Cinnerazine helpt heel goed tegen die draaiduizeligheid.
Gister een paar uur na iname werd alles op zijn ergst!
Verveel me wezenloos, lezen gaat niet, dat gaat teveel dansen.

Ik dacht dat ik er met mijn 6 weken toch al wel bijna vanaf moest zijn....