Dit is echt iets van de laatste tijd bij mij, maar ik ben hele tijd moe en daardoor ook chagerijnig.
Begon eigenlijk begin van de herfstvakantie, kwam terug van een uitwisseling van Zweden en had daar (zacht uitgedrukt) een verschrikkelijke week gehad.
Nu ben ik eigenlijk heel vaak moe en chagerijnig.
Maandag, dinsdag, woensdag ben ik nog wel normaal.. Eerste dagen van de week enzo. Maar daarna begint het af te nemen.
Ik doe eigenlijk best wel veel, maar ik ben nooit een type geweest dat stil zit.
Maar goed, doordat ik vaak moe ben word ik dus ook chagerijnig en reageer dit soms op mijn vriend af. Vind het echt zielig voor hem (
), want ook vaak als hij bij me is of ik bij hem wil ik graag dat hij om half 10 al weggaat of ik bij hem (alhoewel ik dat best wel een normale tijd vind op een doordeweekse dag als je de volgende ochtend weer om 6 uur deruit moet).Pfeiffer heb ik al gehad, nog niet zo heel lang geleden bloed geprikt en toen bleek alles wel goed te zijn.
Ik eet genoeg fruit, beweeg genoeg, neem ook vitamines.
Is dit gewoon de tijd van het jaar? Hebben hier meer mensen last van? Of is dit echt zoiets van 'ik ben aan vakantie toe'?

Heeft iemand ook tips mischien?
Het is een beetje een onsamenhangend en onduidelijk verhaal, maar ik wilde het toch even navragen.

herkenbaar

Het liefst zou ik deze periode eeuwig in m'n bed willen blijven liggen en er pas terug uit komen als het zonnetje te voorschijnt komt...