knieproblemen... iemand die t herkent??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

knieproblemen... iemand die t herkent??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 21:58

ben 4 jaar geleden aangereden met mn scooter. heel knullig, stond al stil te wachten voor n achteruitrijdende auto (dacht, laat ik sociaal doen) die ineens vol gas achteruit ging. tikkie tegen mn scooter, ik dacht, wegwezen hier en sprong van mn scooter waarbij ik vol afzette met mn linkerbeen. auto was een landcruiser dus had zo'n vermoeden dat ik eronder zou liggen voor ie wat doorhad. anyway, viel allemaal redelijk mee, weinig schade aan mn scoot en ik had in de eerste instantie niks. doorgereden naar school, op de pont toch ff mn moeder gebeld en die beval me onmiddellijk bij n snackbarretje te wachten tot ze er was. toen ik de pont afliep klapte ik door mn linkerbeen, maar besteedde er weinig aandacht aan, in het verleden (lees; op mn 9de) verrekte banden gehad aan die knie dus was wat vreemde dingen gewend. dezelfde dag voor de zekerheid toch maar even naar de dokter geweest, die dacht dat ik mn knie gestoten zou hebben en adviseerde een paar daagjes rust. keurig aan gehouden (ben toch niet zo'n sporter) maar knie bleef raar aanvoelen. een maand later (dec) toch maar terug naar de ha, kon nog steeds niks vinden en gokte het op een verrekte hamstring (heb niet de allerbeste ha :P) rust was het devies, zij het geen absolute rust. ok, doen we. in mei nog steeds geen verbetering, intussen was de pijn zelfs steeds erger geworden. mri-scan laten doen. enige wat hieruit naar voren kwam was dat mn banden al lang en breed hersteld waren, artsen zagen eigenlijk alleen maar een kerngezonde knie.

in de afgelopen jaren is de pijn alleen maar erger geworden en heb intussen de beste artsen van nl gezien. er is van de 10 artsen 1 met een diagnose gekomen, maar dat had vanzelf weg moeten trekken binnen een jaar. dus niet... heb de artsen maar opgegeven, t is zo'n teleurstelling elke keer.

heb mn opleiding paardenhouderij eraan moeten geven. 2 dagen stage werd te veel toen ik op een goeie dag (2 jaar geleden) op mn fietsie zat en ineens een krak hoorde en voelde in die knie. half jaar niet kunnen fietsen, lopen ging wel.

zit af en toe spontaan te huilen van de pijn, hoewel dat gelukkig niet al te vaak voorkomt. goede dagen zijn voor mij een soort doof gevoel in die knie, slechte dagen betekent een gevoel alsof iemand met een hamer op mn knie slaat en er vervolgens met een gloeiende naald in pookt. een chiropractor heeft kunnen vaststellen dat de pijn zit in de peesplaat aan de buitenkant, das verder dan een andere arts ooit is gekomen.

genezing geloof ik al lang niet meer in, mank lopen doe ik minstens 2 dagen per maand, meestal wel meer.. wil alleen zo graag weten wat het nou is! is later nog een mri gedaan alsook rontgenfoto's, kwam allemaal niks uit. iemand die dit herkent en wel weet wat het is????