Een jaar geleden ben ik van een paard van 1.80 afgedonderd en die besloot daarna nog een fijn over mijn been heen te lopen. Ben toen bij HA geweest en die zij dat het gekneusd was e ndat ik er gewoon op moest gaan lopen.
Oke, dat ging de eerste paar weken gewoon NIET, maar ok, het was gekneusd dus verder niet zo zeuren dacht ik.
Maar na een paar maanden toen de zwelling bijna weg was was duidelijk een deuk in mijn been zichtbaar, en intussen kon ik nog steeds niet normaal lopen, maar zolang ik op mijn tenen liep was het te doen.
Maar was maandag bij de fysio voor mijn rug, en hij wilde ook naar mijn been kijken omdat hij het niet normaal vond dat ik er zo bijloop.
Dus hij voelen en knijpen (kon hem wel slaan zo zeer deed dat
) en volgens hem zat dr een duidelijke spierscheuring en was dr nog wat opgeschoven en er was nog wat maar hij gebruikte allemaal van die latijnse namen (hij had dr ook een collega bij geroepen omdat ie niet goed snapte wat dat gat in mijn been doet). Hij heeft me naar de HA gestuurd, dus daar ben ik vanochtend geweest, en die had het ook over een gescheurde spier. Nou moet ik 29 dec een echo van mijn kuitspier laten maken en 4 jan heb ik een afspraak bij een ortopeed.Maar nu vraag ik me af, wat willen ze daar in godsnaam nog aan doen na een jaar?
Zijn er mensen die dit bij de hand gehad hebben en wat is er toen gedaan of kan er niks meer gedaan worden? Vind het een beetje vreemd allemaal.