Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Paula schreef:Ik snap er eigenlijk vrij weinig van, maar in die link staat dus dat bij vrouwen de wijsvinger vaak langer is dan de ringvinger? Bij mij in ieder geval niet.
Ben wel wat wiskundiger aangelegd denk ik.
En nog gekker is dat tussen mijn grote teen en mn 2e teen veel ruimte zit.
Overigens ben ik echt super slecht in wiskunde en gaan de talen me juist makkelijk af. Dat klopt dus weer helemaal niet! Jibbel schreef:hmmzz..wel interessant ja, maar of er echt zoveel uit te halen is?
'Toevallig' zijn allebei mijn ringvingers ook langer dan mijn wijsvingers. Mijn pinken zijn daarentegen juist weer vrij kort, die komen maar net iets over de helft van mijn ringvinger.
Ook mijn 2e teen is langer dan mijn grote teen.En nog gekker is dat tussen mijn grote teen en mn 2e teen veel ruimte zit.
Edit: ik zat even in het artikel te lezen, en vooral het R,I,E van mannen klopt wel!Overigens ben ik echt super slecht in wiskunde en gaan de talen me juist makkelijk af. Dat klopt dus weer helemaal niet!
.
. Wij zijn kampioenen in de dop
. Mijn vriend heeft dat ook trouwens. seabiscuitje schreef:Paula schreef:Ik snap er eigenlijk vrij weinig van, maar in die link staat dus dat bij vrouwen de wijsvinger vaak langer is dan de ringvinger? Bij mij in ieder geval niet.
Ja..dat staat in de link. Ik heb het dus zelf ook niet zo.
Ik heb ook nog iets gelezen over schoolresultaten; ringvinger lang:wiskundig aangelegd, wijsvinger lang: talen knobbel.

Mijn tenen zijn lelijk. Of of het nou ook echt iets zegt... ik betwijfel het
seabiscuitje schreef:Dat is toch ook wel gek he? Ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat het wel symmetrisch zou zijn..maar dat is dus echt niet altijd zo (nu denk ik eigenlijk vaker niet dan wel)
Jij bent ook een vrouw upendo?
upendo schreef:seabiscuitje schreef:Dat is toch ook wel gek he? Ik ben er eigenlijk altijd vanuit gegaan dat het wel symmetrisch zou zijn..maar dat is dus echt niet altijd zo (nu denk ik eigenlijk vaker niet dan wel)
Jij bent ook een vrouw upendo?
Het kan meespelen dat ik al elf jaar cellospeel en met mijn ene hand de snaren in moet drukken. Misschien scheelt dat.
Ik dacht het wel ja.