Nadat ik ziek ben geweest, heb ik besloten dan maar te stoppen met roken. Dat is ook niet zo moeilijk als je ziek bent, maar als je dan weer beter bent.....
Nu móet mijn man stoppen met roken wegens zijn gezondheid (nouja, wie moet dat niet), dus we hadden besloten dan toch maar eens de Supersmoker te proberen. Dus, in een opwelling op marktplaats gekeken en jawel, daar had iemand een Supersmoker Zero te koop voor drie tientjes. Meteen opgehaald dus....
Nu achteraf, lees ik dat hij vorige maand bij het Kruidvat in de aanbieding was voor een tientje en verder lees ik eigenlijk een heleboel negatieve ervaringen hiermee.
Ik heb 'm, nu zelf geprobeerd en ik ben er ook niet echt heel blij mee. Allereerst moest ik er enorm hard aan trekken om 'm aan de gang te krijgen, maar na wat speurwerk op internet is het nu iets beter geworden. Maar nog....het is niet geweldig. Ligt het aan de ampullen, die ik erbij kreeg (zero)? Als ik andere ampullen zou kopen, en dan misschien ook van een ander merk, zou dat beter werken? Want ik proef hier echt bijna niets van...
Dus.....wie heeft er ervaring met het elektrisch roken?

Mijn schoonzusje heeft er 1 omdat ze na een half jaar gestopt geweest te zijn zo'n giga behoefte kreeg om te roken dat ze nog maar 1 ding dacht
hopelijk krijgen hun er goede ervaringen mee