Supersmoker, is het zo'n onding?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Diablo

Supersmoker, is het zo'n onding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 20:21

Omdat het vorige topic hierover alweer wat ouder is, open ik een nieuwe:

Nadat ik ziek ben geweest, heb ik besloten dan maar te stoppen met roken. Dat is ook niet zo moeilijk als je ziek bent, maar als je dan weer beter bent..... :D
Nu móet mijn man stoppen met roken wegens zijn gezondheid (nouja, wie moet dat niet), dus we hadden besloten dan toch maar eens de Supersmoker te proberen. Dus, in een opwelling op marktplaats gekeken en jawel, daar had iemand een Supersmoker Zero te koop voor drie tientjes. Meteen opgehaald dus....

Nu achteraf, lees ik dat hij vorige maand bij het Kruidvat in de aanbieding was voor een tientje en verder lees ik eigenlijk een heleboel negatieve ervaringen hiermee.
Ik heb 'm, nu zelf geprobeerd en ik ben er ook niet echt heel blij mee. Allereerst moest ik er enorm hard aan trekken om 'm aan de gang te krijgen, maar na wat speurwerk op internet is het nu iets beter geworden. Maar nog....het is niet geweldig. Ligt het aan de ampullen, die ik erbij kreeg (zero)? Als ik andere ampullen zou kopen, en dan misschien ook van een ander merk, zou dat beter werken? Want ik proef hier echt bijna niets van...

Dus.....wie heeft er ervaring met het elektrisch roken?

ikkemetwikke

Re: Supersmoker, is het zo'n onding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 20:51

ik heb het ook eens een tijdje geprobeerd.
ik heb het idee dat het allemaal nog in de kinderschoenen staat.
dat het nog verder doorontwikkeld moet worden.
jammer,zou toch de ultieme oplossing zijn!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-09 21:23

Heb er ook nog 1 thuisliggen, maar dan niet de supersmoker.
Heb een euh, Sedansa geloof ik.
Beviel op zich niet slecht, maar had ook te lichte ampullen erbij, dus bleef maar hijsen aan dat kreng en op den duur werd ik er misselijk van :+

En ben nu gewoon te laks om zwaardere ampullen te bestellen om te kijken hoe dat bevalt. Misschien toch maar eens gaan doen.
Want vond het op zich wel een uitvinding :j

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 08:40

Kanelly, welke Sedansa heb jij? Ik heb daar goede berichten over gehoord en ga die misschien ook kopen.

Kun je die ampullen ook bij de tabakswinkels kopen eigenlijk?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 08:45

Mijn stiefschoonvader is gestopt met roken dankzij de Supersmoker ;) Mijn schoonzusje heeft er 1 omdat ze na een half jaar gestopt geweest te zijn zo'n giga behoefte kreeg om te roken dat ze nog maar 1 ding dacht :D ik heb hem dit weekend in de zak van sinterklaas gedaan voor mijn broer en mijn schoonzus :P hopelijk krijgen hun er goede ervaringen mee ;)

Edit: ik heb de 10 euro varianten gescoord bij de Kruidvat, mijn schoonzusje had de heule dure, precies gelijk

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-09 08:51

Ik heb volgens mij ook de goedkopere variant. Vermoed ook dat degene waar ik 'm van kocht, 'm weer gekocht had bij het Kruidvat en 'm mij met winst verkocht heeft. Maar goed, geef 'r eens ongelijk.

Mijn man heeft gisteren wat zitten knutselen met de SS en nu trekt hij stukken beter, heb zelfs het gevoel dat ik echt rook. Alleen moet ik volgens mij andere ampullen hebben. Dezen zijn zonder nicotine, ik proef bijna niets en ze zijn echt enorm snel leeg.

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 08:55

Ik heb er lang geleden 1 gehad.
De echte supersmoker,wat een onding :(
Ik had lichtere en zwaardere ampullen,maar vond het beiden niks,je trok je een longbreuk en nog had ik niet het idee dat ik lekker een peukie rookte.
Dus heb 'm na 3 dagen verkocht....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 09:25

Euh Diablo... welke precies weet ik niet :=
De roze iig :D

* kijk wel even of ik hem kan vinden op de site

De Sedansa Diva :j