nagel word af en toe paars

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

feliciaa

nagel word af en toe paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-09 13:28

Een tijdje geleden heb ik mijn duim heel hard tegen de stal deur gestoten toen ik mijn paard die ging hangen los knipte. Mijn duim werd metteen heel erg dik en deed ongelovelijk pijn. Ik ben er mee naar de dokter geweest en die zei dat het gekneust was en dat ik er even rustig aan mee moest doen, dus zo gezegd zo gedaan..
Maar nu ongeveer 2 maanden later is mijn duim links naast mijn knokkel (het is de duim aan mijn linkerhand) nog steeds een beetje dikker dan die van de duim aan de andere kant.
Ook heb ik af en toe dat de nagel van mijn duim ineens heel donkerpaars word (vlakbij de nagelriem) en het voelt dan of er iemand licht op die nagel drukt. Dit herstelt zich vrijsnel weer. Verder heb ik niet echt meer last van mijn duim maar ik ben toch wel benieuwd of iemand dit herkent.

Groetjes Hilde

feliciaa

Re: nagel word af en toe paars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-09 14:21

Niemand die het herkent?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-09 23:49

Dat blauwe van een nagel herken ik niet maar ik heb verschillende vingers gekneusd door mijn paard en ik weet dat ze gewoon bij tijd en wijle opspelen. Dat kan soms bij iets heel anders zijn wat ik doe, een zak naar de grijze bak brengen bv, of een volle doos boeken naar zolder, of inderdaad iets dat ik met het paard doe. Bij de dokter bleek in elk geval dat het zeker een half jaar kan duren voordat de vorm weer redelijk normaal is en je neit constant last hebt en dat is bij mij ook gebleken. Over het algemeen heb ik er geen last meer van en ziet het redelijk normaal, maar het blijft wel kwetsbaar.