Permanent

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Permanent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-09 17:27

Hoi, ik vraag dit voor iemand anders die hier geen account heeft.

Ze wil graag een permanent in haar haren alleen ze weet niet zo goed wat voor permanent. Wat is mooi voor een permanent? grof of juist fijn etc.
Ze heeft van zich zelf een beetje kroezig haar, en aan de bovenkant heeft ze heel stijl haar en aan de onderkant golvend. En haar haar is middel lang
Gr!
Laatst bijgewerkt door CleovG op 04-12-09 17:39, in het totaal 2 keer bewerkt

bobolien

Re: Permanent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 17:29

ik vind zelf groffe permanent mooi
maar let wel dat je haar kurk droog word naar een permanent ik heb het zelf 1x gehad voor de bruiloft maar na een maand leek mijn haar wel stro touw

patrice02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 17:30

dat ligt er aan wat ze wil , en of ze lang of kort haar heeft. Ik vind grof mooier .... maar dat is ieders voor zich

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 17:31

Ligt eraan hoelang je er plezier van wilt hebben en hoelang je haar is. Ik heb altijd permanent vloeistof van goldwell.
Ik heb lang haar en doe vaak een fijne permanent. Na een aantal dagen a 1 week zakt het een stuk uit en worden je krullen mooi. In het begin is het een beetje een schaap achtig permanentje haha.

Marchador

Re: Permanent

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 18:55

Een andere vraag over permanent. Volgens mij hebben de vriendin van ts en ik wel een beetje hetzelfde haar.
Ik weet niet of dat pluizig ook is?

Mijn haar pluist dus enorm, als mijn haren drogen na het wassen dan staat het alle kanten op en enorm pluizg/ kroezig hoe je het wilt noemen.
Laat je een permanent zetten heb je daar dan meer of minder last van?

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-09 19:22

Mijn haar is wel wat droger, maar het ziet er niet echt pluizig uit. Ik gebruik schuim en wax. En af en toe een haar masker is ook prettig voor je haar.

Edit: Ik zet trouwens 2 keer per jaar permanent. Heb lang haar maar het blijft heel lang zitten bij mij.