gebroken pols

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

natas_joy

gebroken pols

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 20:47

heey,

zondag ben ik gevallen met snowboarden en daardoor me pols gebroken.
Zondag ben ik eerst nog in Zoetermeer in het ziekhuis geweest, daar zeiden ze dat het niet gebroken was, kan alles weer doen, zelfs paardrijden :D wat was ik blij!
Totdat ik de volgende dag in Hoorn naar het ziekenhuis ging voor de zekerheid.
Daar bleek het dus zeker wel gebroken te zijn.. |(
Meteen in het gips.. en nu een paar weken wachten..
Ik ben gisteravond nog wel opgebeld door Zoetermeer, dat ze uiteindelijk toch wel wat hebben gevonden, of ik toch wel even in het gips wilde gaan.. Was ik gister al gelukkig! :o
Helaas ga ik over 2.5 week al op vakantie, en ooh wat hoop ik toch dat het er dan al af is..
Wie heeft er nog meer ervaring mee gehad dat het er al gauw af mag?

Ik dacht dus stiekem, als ze het in zoetermeer nou eerst niet hebben gezien, misschien is het dan wel niet zo erg :+ Zal wel weer vies tegen vallen..

En nou ben ik er al mee aan het schrijven en dingen doen, na 4 dagen, maar is dit normaal of hoor ik hier nog een week mee te wachten ?

Dinsdag krijg ik flexibel gips, en dan maximaal 5 weken.. hopelijk 2!
Dan kan ik snel weer lekker paardrijden enz :D

Groetjes

Szan

Re: gebroken pols

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 21:33

Ligt er ook aan hoe het gebroken is.. Ik heb ook mijn pols gebroken toen ik van een paard viel, maar dat was gewoon een heel nare breuk. Ik heb 8 weken met gips gelopen, terwijl ik eerst dacht dat het alleen gekneusd was (tot ik mijn vingers bewoog en die spieren voelde bewegen bij mijn elleboog :+ ).. Maar misschien is het bij jou een 'simpele' breuk en geneest het toch sneller dan dat.

Dat je er alweer mee schrijft en dingen mee doet kan geen kwaad. Wees nog wel voorzichtig, maar als jij geen pijn/weerstand voelt in je pols bij de dingen die je doet, dan kan het wel. Je lichaam laat het ook weten als je te ver gaat :)

Sterkte hoor! Hoop voor je dat het er snel af mag :)