Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Siggislief schreef:Ik weet niet echt of ik echt moe ben van het werken, maar ben vaak dan wel vermoeider dan op andere dagen.
En heb net nog een uur in bad geslapen..
Maar het vreemde is, als ik door de weeks gewoon om 20:00uur in bed lig onder de dekens..
Dan val ik gewoon in slaap als ik gewoon nog eventjes wil tv kijken.
Of het moet de winter tijden zijn dat ik eerder moe ben, want ik loop eigenlijk de hele dag met koude voeten/handen rond..
En in bed zijn mn voeten vaak nog ijskoud.
Siggislief schreef:@ Kaatje:
Ik heb geen last van Hoofdpijn, Oorsuizingen, Duizeligheid enzo.
Dus ik denk niet dat k bloed armoede heb ofzo.
Ik slaap gewoon de hele nacht door als het lukt en al helemaal als ik de avond er voor niet te veel gedronken heb.
@ Chocobroodje:
Ik zal dat eens proberen na komend weekend, dan probeer ik gewoon rond een uur of 22:00uur naar bed te gaan.
Te weinig slaap is niet goed maat te veel ook niet. Je broer heeft wel een beetje gelijk met wat hij zegt. Siggislief schreef:@ Kaatje:
Ik heb geen last van Hoofdpijn, Oorsuizingen, Duizeligheid enzo.
Dus ik denk niet dat k bloed armoede heb ofzo.
Ik slaap gewoon de hele nacht door als het lukt en al helemaal als ik de avond er voor niet te veel gedronken heb.
@ Chocobroodje:
Ik zal dat eens proberen na komend weekend, dan probeer ik gewoon rond een uur of 22:00uur naar bed te gaan.
chocobroodje schreef:Het is wel zo dat hoe meer je slaapt hoe moeër je bent bij opstaan. Probeer eens 2 weken een vast ritme aan te houden bv. 10 uur naar bed 7/8 uur opstaan. Ik heb dat ook als ik meer dan 9 uur slaap.