Krampjes/pijn in onderbuik,gevoellige borsten (Niet zwanger)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Axel_Clauw

Krampjes/pijn in onderbuik,gevoellige borsten (Niet zwanger)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 20:39

Hallo,

Ik heb afgelopen anderhalve week elke dag krampjes/steken in mijn onderbuik, het voelt als menstruatiepijn.Verder ook erg pijnlijke borsten, geen bobbeltjes ofzo.
Het gebeurd meerdere keren op een dag, ik schat zo'n 8 keer per dag en de pijn houd steeds maar een paar minuutjes aan.
Ik heb een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, verder gebruik ik ook al een paar jaar de pil.
Een tijd terug had ik dezelfde symptomen als nu, had toen ook een zwangerschapstest gedaan en die was ook negatief. Heb toen zelfs nog een bloedtest laten doen in het ziekenhuis.
Verder heb ik een maand geleden een blaastontsteking en een nier en bekkenontsteking gehad en daarvoor kreeg ik toen antibiotica.

Weet iemand wat het kan zijn?
Zou het nog te maken kunnen hebben met die ontstekingen? Deze pijn voelt namelijk wel anders dan de blaas,nier en bekkenontsteking.
Ik moet ook nog niet ongesteld worden, pas over een week of 2 stop ik met de pil om te menstrueren dus daaraan ligt het ook niet.

Ik ga sowieso nog bij de dokter langs hoor, maar toch wou ik het ook even aan julie vragen.

Caira

Re: Krampjes/pijn in onderbuik,gevoellige borsten (Niet zwanger)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:44

Heb je wel veilig gevreeen tijdens de antibiotica? Want volgens mij kan dat de veiligheid van de pil beinvloeden.

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:50

Caira schreef:
Heb je wel veilig gevreeen tijdens de antibiotica? Want volgens mij kan dat de veiligheid van de pil beinvloeden.

Inderdaad! Je zal niet de eerste zijn die zwanger raakt tijdens het gebruik van antibiotica.
Nu moet ik zeggen dat ikzelf (2 kinderen en de boel inmiddels dichtknoopt ;) ) de laatste 3 maanden voor m'n gevoel een week schijnzwanger ben voordat mijn menstruatie begint. En de laatste keer was ik bijna 2 weken overtijd (schrok me rot...(zal niet de eerste zijn die ondanks een sterrilisatie zwanger wordt). Gelukkig loos alarm, maar ik twijfeld erg aan mijn eigen lichaam, terwijl ik al 18 jaar erg regelmatig was.

Wellicht liggen je hormonen overhoop en anders voor de zekerheid een extra testje doen!

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:57

Mischien iets met stress??
Ik heb ook wel eens buikpijn alleen dat ik als ik ongesteld ben.
Als je bijna moet menstrueren kunnen je borsten ja ook heel gevoelig worden.
Tjaa... heb dr niet veel verstand van, maar mischien is het iets dat ik hierboven heb genoemt?

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 21:24

Caira schreef:

Toen verging ik van de pijn dus had geen geslachtsgemeenschap. Toen mijn kuur afwas werd ik ongesteld en had een paar dagen extra condoom gebruikt omdat ik wist dat antibiotica de pil beinvloed.
Maargoed, de test was negatief, ik probeer er sowiezo over een weekje nog wel eentje .

Stress kan ook goed kunnen hoor! Maar ik heb al 6 jaar een stress-stoornis, wel ziek geweest van stress maar nog nooit echt stekende pijn gehad zoals ik nu heb.Van stress heb ik meestal krampachtig maar dan echt in mijn buik(hoger), geen stekende menstruatiepijntjes om het zo maar even te noemen. En ik ben net verhuisd, mijn eigen appartementje gekregen en daardoor is er juist een hele hoop ellende van mij afgevallen, ik voel me nu juist beter dan ooit.

Tsja, heb ook wat lopen google-len, maar dan kom ik toch op zwangerschap uit. Maargoed, bijna al mijn stress-symptomen komen overeen met de tekenen van zwangerschap en gezien die test negatief was net als de vorige keer dat ik er last van had ben ik niet zozeer bang dat ik zwanger ben.(doe alsnog een test volgende week hoor ;)