Ab Solution Pro

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EvelienTje_

Ab Solution Pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 22:41

Heeft iemand zo'n Ab Solution Pro?

Die zie je wel op tv bij Tel Sell, voor je buikspieren
Afbeelding

Kun je zo'n ding ook om je bovenbenen doen om meer been spieren te krijgen? :+

Heeft iemand zo'n Ab Solution Pro?
Zoja wat is joun ervaring hier mee?

Lijkt me intressant om te weten, als iedereen er positief over is dan zou ik graag een 2de hands willen kopen als iemand zo'n Ab Solution Pro heeft :) ( niet voor al te veel geld natuurlijk ;) )

Groetjess.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:45

Ik weet niet of dit wat is. Ben er wel benieuwd naar.

Laat je vooral niet afschrikken omdat het een TellSell product is, ik heb de Leg Magic die ook aldoor op TellSell voorbij komt/kwam (alleen wel bij PerrySport gekocht) en heb nu een heel mooi onderlichaam. En óh wat werd ik uitgelachen 'hahahaha dat ding van tellsell, zonde van je geld', nu zien we wel wie er het laatst lacht: hun billen en benen stellen niets voor bij mijn strakke lange stelten en latina billen, allemaal dankzij mijn Leg Magic. :D

Fitness apparatuur à la TellSell kun je imo dus prima aanschaffen. :j

Maar in hoeverre dit onder een fitness apparaat valt....... :D

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:47

Dat is toch zo'n ding die stroomstootjes geeft? Heleboel jaren geleden is zo'n ding gehad, die was van de vrachtwagen gevallen. Maar had niet echt het idee dat het echt iets deed, je spieren trekken wel samen maar denk niet zoals een workout.

Vind zoiets een beetje voor luie mensen :P zelf sporten is leuker en waarschijnlijk een stuk effectiever, je moet alleen de juiste work out methode vinden....

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:48

ik volg dit topic ook even mee ben hier idd ook wel benieuwd naar!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 22:49

Die dingen hebben ze al in diverse programma's uitgetest. Helaas, deze werkt niet, zonde van je geld.

EvelienTje_

Re: Ab Solution Pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 08:31

Okee dus de Ab solution pro geeft niet goed resultaat, ik zie nu ook de Ab Circle Pro, heeft iemand daar ervaring mee? en helpt dat goed?

Palmera

Re: Ab Solution Pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 14:54

Volgens mij lijkt het op de abtronic. En die werkt dus echt super goed en kun je idd ook om je benen e.d binden met een speciale band die erbij zit.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 19:32

femke27 schreef:
Volgens mij lijkt het op de abtronic. En die werkt dus echt super goed en kun je idd ook om je benen e.d binden met een speciale band die erbij zit.

Ja idd dat ding bedoelde ik ook. Die hebben ze dus getest,en werd zonde van het geld bevonden. Hoe lang duurt het dan voordat je een sixpack hebt?