Ik zou graag jullie mennig willen weten.
Ik ben zelf 19 en heb een zoon van 3 maanden. Toen ik hoorde dat ik zwanger was, was ik al 28 weken. Mijn zus vroeg mij wat ga je nu doen? Mijn antwoord hierop was, ik heb geen keus. Mijn zus zegt daar op, arbortus is ook geen mogelijk heid.
(Bij ons thuis zijn ze erg tegen arbortus.)
Op 13 oktober was mijn oma eigenlijk jarig. Ik mijn moeder en mijn zus zijn naar het crematorium gegaan. Daar laat mijn zus mij en mijn moeder een zwangerschapstest zien. 2 dikke vette roze strepen, zwanger dus. Mijn zus heeft een vergrote kans op tweelingen, omdat zei een grote baarmoeder heeft. Ik vraag haar wat ga je nu doen? Ik weet het niet zegt ze daarop, ik heb het al druk met deze 3. (Een tweeling A & T, en N een eenling)
De volgende dag belt ze mijn vader op haar man B wil het niet houden. Dus ze laat een arbortus plegen
Mijn vader zei daarop waar 3 koppen kunnen eten kunnen er ook 4 eten. Iets wat hij meer als 20 jaar geleden ook tegen mijn moeder zei, toen ze hoorde dat ongepland zwanger was van mij. Mijn zus zei daar op ja maar dan moet B nog meer werken. (B werkt nu van 8:15 tot 15:30) En dan hebben we nog geen geld voor leuke dingen dat zag je wel bij ons papa. Haar woorden maakte mijn vader boos, hij ging twijfelen had hij ons dan echt te kort gedaan?
Nee wij hadden nooit veel geld, maar we hadden alles wat ons hartje begeerde, en we hadden elkaar. Mijn zus had een afspraak gemaakt bij een arbortus kliniek. Ze zou de arbortus pil gebruiken. Dan ga je daar heen krijg je zoveel pillen, je mag daarna naar huis. Twee dagen later moet je terug komen dan krijg je nog een aantal pillen. Dan moet je daar 4 uur blijven dan moet je het vruchtje afscheiden, scheid jij het vruchtje niet af krijg je nog een pil, na die pil mag je naar huis. Heb je het vruchtje niet binnen een week afgescheiden dan moet je terug en zuigen ze het alsnog weg. Ze zouden dit niet doen bij een tweeling.
Mijn zus gaat daar heen met B, ik en mijn moeder passen op de kinderen. Als mijn zus thuis komt vraagt mijn moeder hoe het was gegaan. Goed ik heb die anderen pillen bij die moet ik overmorgen slikken.
Dit vonden ik en mijn moeder al raar, mijn moeder vraagt dus het was er maar 1. (Mijn zus was bang voor een tweeling.) Haar antwoord was nog vreemder, nee maar ze waren nog heel klein.
B kijk ons hier op aan alsof hij vragen wou waar hebben jullie het over. Ggoed ze moest 16 november terug komen. Die zelfde dag zouden ze haar s'midags stereliseren. Ze had die afspraak van de arbortus kliniek uiteindelijk verplaatst naar 17 november. 16 november belt ze op, ze deden de sterelisatie niet, ze was te jong. Over 17 november hebben we niks meer gehoord.Nu blijkt dat een zwangerschaps test na 2 uur als nog zegt dat je zwanger bent. Ik ga nu steeds meer twijfelen was ze wel echt zwanger?
Sorry voor het lange verhaal. Maar wilde het echt even kwijt.